خبرگزاری کار ایران

جادوی پاداش برای صعود به لیگ برتر/ چراغ سبز مس کرمان به داماش گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۲۳

داماش در شرایطی که بازی پایانی‌اش تغییری در سرنوشت آنها در لیگ آزادگان نخواهد داشت، با یک پیشنهاد جالب مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، داماش بعد از سه پیروزی پیاپی تحت هدایت مازیار ربیعی فر توانسته اکنون حضور خود در فصل آینده لیگ آزادگان را نیز مسجل کند و دیدار پایانی آنها مقابل آلومینیوم از پایین‌ترین درجه اهمیت برای آبی‌های شهر باران برخوردار است.

با این حال این بازی از جهاتی مهمترین بازی فصل لیگ آزادگان محسوب می‌شود؛ آلومینیوم اراک در صورت پیروزی خانگی مقابل داماش قادر خواهد بود به لیگ برتر صعود کند و یک افتخار بزرگ نصیب شاگردان رسول خطیبی خواهد شد. موضوعی که داماشی‌ها را بر این خواهد داشت تا با رعایت روج جوانمردی در فوتبال، نمایشی مناسب از خود به جا بگذارند.

از سوی دیگر اکنون خبر می‌رسد باشگاه مس کرمان در نظر دارد برای داماش گیلان پاداش فوق العاده‌ای در صورت متوقف کردن آلومینیوم در نظر بگیرد. مس کرمان که دیگر مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در صورت پیروزی در دیدار مقابل شهرداری تبریز و توقف آلومینیوم قادر خواهد بود بار دیگر به لیگ برتر صعود کند و از این رو جدال داماش برابر حریف از بالاترین اهمیت برای آنها برخوردار است.

مس کرمان به خوبی از این موضوع که در نظر گرفتن پاداش در شرایط کنونی برای داماش می‌تواند آورده بزرگی برای آنها داشته باشد و در صورت بالا رفتن روحیه این تیم، آنها به نتیجه مطلوب خود برای صعود دست خواهند یافت، طرح پاداش را در نظر گرفته است. موضوعی که می‌تواند مخارج آنها در طول فصل را به آورده بزرگی برای آنها در صورت صعود تبدیل کند و مشقت تلاش دوباره در لیگ یک را در فصل آینده نکشند.

از سوی دیگر داماش گیلان که در این فصل بیشترین مشکلات مالی را پشت سر گذاشته و دریافتی بازیکنان آنها کمتر از 20 درصد بوده، این روزها با شنیدن خبر مبنی بر پاداش احتمالی مس کرمان با بالاترین انگیزه در تمرینات حضور یافته و در صورتی که این مهم محقق شود، شاید شاهد تلاشی جالب توجه از این تیم برابر آلومینیوم اراک باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز