خبرگزاری کار ایران

سید بندی لیگ‌برتر به ضرر تیم والیبال پیکان شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۱۴۳

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران می گوید: سید بندی رقابت های لیگ برتر والیبال به ضرر تیم پیکان شد ما در جدول نیمه تمام سال گذشته جزو پنج - شش تیم اول بودیم اما در سید بندی لیگ‌امسال تیم مان را جزو هفت تیم پایین جدول قرار دادند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت تیم پیکان گفت: دو روز است که تمرینات خود را آغاز کردیم و زمان کمی تا شروع لیگ برتر والیبال مانده، ما تقریبا به ۸ هفته زمان نیاز داشتیم که تمرینات آماده سازی خود را برگزار کنیم که متاسفانه دیر شروع کردیم و زمان را از دست دادیم و تلاش می کنیم در همین مدت کوتاه تیم را شرایط ایده آل برسانیم.

وی با بیان اینکه تقریبا ترکیب تیم پیکان کامل شده است، بیان کرد: ما از دو ماه قبل تیم را بستیم و فقط به یک دفاع وسط با تجربه احتیاج داریم در همه پست ها بازیکنان مد نظر خود را جذب کردیم،  با توجه به بودجه ای که باشگاه در اختیار ما گذاشت سعی کردیم تا با یک تیم جوان وارد لیگ برتر والیبال شویم.

سرمربی تیم  پیکان تهران به جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال اشاره کرد و افزود: در ابتدای جلسه عنوان شد که تحت هیچ شرایطی سه تیم شهرداری قزوین ، پیکان و خاتم اردکان به دلیل اینکه بدهی های خود را تعیین و تکلیف نکردند در قرعه کشی شرکت نخواهند داده شد که کمی عجیب به نظر می رسید و من هم ناراحت شدم و در جلسه عنوان کردم که روز  قرعه کشی زمان مناسبی برای وصول بدهی های فدراسیون نیست که در نهایت توافق صورت گرفت و در قرعه کشی شرکت کردیم.

محمد ترکاشوند ادامه داد: سال گذشته تنها ۲۰ روز مانده بود به پایان لیگ برتر که با ورود ویروس کرونا به کشور لیگ برتر والیبال تعطیل شد ، من و بازیکنانم ۳۰ درصد از قرارداد خود را گذشت کردیم اما فدراسیون آن ۱۰ درصدی که از قرارداد بازیکنان و مربیان را گذشت نکرد؛ من بخاطر والیبال سه سال در تیم ورامین رایگان مربیگری کردم تازه امسال پس از ۶ سال حکم کمیته انضباطی گرفتم تا طلب سال ۹۴ خود را از تیم ورامین بگیرم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه ها بازوی فدراسیون هستند، گفت: در طول سال فدراسیون والیبال ۷ میلیارد از محل باشگاه ها درآمد کسب می کند اما چه خدماتی به مربیان و بازیکنان می دهد؟ به نظرم فشار باید از روی باشگاه ها برداشته شود، باشگاه پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیا در والیبال بوده و خدمات بسیار فراوانی به تیم های ملی والیبال داد و فدراسیون می تواند با چنین باشگاهی رفتار بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم‌ پیکان تهران درباره سید بندی رقابت های لیگ‌برتر ، خاطرنشان کرد: به هر حال اتفاقی که افتاده،ما تیمی بودیم که می توانستیم جزو ۵ - ۶ تیم باشیم ما را آوردند جزو هفت تیم پایین سید گذاشتند و به ما گفتند به دلیل اینکه دو تیم تهرانی تا پایان فصل یک هفته میهمان و یک هفته میزبان باشند این کار صورت گرفت ، شاید این موضوع به ضرر ما شده ما جایگاه خود را اگر داشتیم شرایط برای ما بهتر میشد و الان شرایط برای ما سخت شده است هر چند اعتراضی نکردیم.

ترکاشوند اضافه کرد: به نظرم با توجه شرایط ویژه کشور بخاطر ویروس کرونا اگر مسابقات لیگ برتر والیبال را با فرمت لیگ جهانی برگزار می کردند بهتر بود چراکه زود تر به اتمام می رسید الان تیم ها باید ۶ ماه درگیر مسابقات لیگ برتر باشند.

وی با بیان اینکه تست کرونا نمی تواند کمک چندانی کند،افزود: ما ورزش میکنیم تا سلامت باشیم اگر ورزش کنیم و به کرونا مبتلا شویم خوب نیست ، ما در تمریناتمان حدالامکان نکات بهداشتی را رعایت میکنیم، تست کرونا زمانی خوب است که بازیکنان بصورت اردویی تمرین کنند اما با شرایط فعلی نمی تواند کمکی کند و ما در تمرینات با تب سنج و اندازه گیری اکسیژن خون بازیکنان سلامت آنها را کنترل می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز