خبرگزاری کار ایران

تلاش سرمربی سابق استقلال برای جانشینی قلعه‌نویی؛

نیمکت سپاهان چشم منصوریان را گرفته است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۴۵

سرمربی سابق استقلال و ذوب آهن قصد دارد جانشین قلعه‌نویی در سپاهان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و خالی شدن نیمکت این تیم رایزنی‌ها برای انتخاب گزینه جانشین او ایجاد شده و نام‌های مختلفی در اطراف نیمکت این تیم مطرح شده است.

در حال حاضر محرم نویدکیا، لوکا بوناچیچ و برانکو ایوانکوویچ گزینه‌هایی هستند که باشگاه روی آنها نظر دارد ولی از گوشه و کنار خبر می‌رسد که گزینه‌های دیگری که نشستن روی نیمکت سپاهان برایشان جذاب است هم فعالیت خود را برای نزدیک شدن به خواسته خود شروع کرده‌اند.

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال و ذوب آهن که پس از جدایی از نیمکت سبزهای اصفهانی از فوتبال دور بوده تمایل دارد با جانشینی قلعه‌نویی در سپاهان بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد.

سرمربی سابق ذوب آهن سعی دارد با استفاده از روابط نزدیکان خود در اصفهان و یک چهره سرشناس سیاسی موافقت هیات مدیره سپاهان را جذب کند و هدایت دیگر تیم اصفهانی را بر عهده بگیرد.

با توجه عملکرد ضعیف منصوریان در ذوب آهن و جو منفی که علیه او در اصفهان وجود دارد بعید است هواداران سپاهان که بابت نتایج چند فصل اخیر به شدت ناراحت هستند حضور او را روی نیمکت تیم‌شان بپذیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز