خبرگزاری کار ایران

یاری: تا بازیکن در شرایط مسابقه نباشد نتیجه مورد نظر ما حاصل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۱۱

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اگر بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه قرار نگیرند روند مورد نظر برای ما حاصل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برنامه های آینده این تیم اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قصد داریم از شهریورماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کنیم تا بازیکنان به هماهنگی و شرایطی ایده آل برسند. همچنین امیدوارم باشگاهها هر چه زودتر کار خود را آغاز کنند که این موضوع کمک شایانی به آمادگی بازیکنان خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که باشگاهها تمریناتشان را شروع نکنند و بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه قرار نگیرند روند مورد نظر برای ما حاصل نخواهد شد. تمرینات پی در پی بازیکنان در باشگاهها باعث می شود تا آمادگی خوبی داشته باشند و در نتیجه تیم ملی آماده ای داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان همچنین گفت: از نظر پروتکل های بهداشتی و دیگر شرایط برگزاری اردوها سخت است اما ما اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی را به بازیکنان حاضر در لیگ اختصاص می دهیم که حضوری مطلوب و چشم گیر در بازیهای لیگ داشتند. امیدواریم‌ این بازیکنان بتوانند شایستگی هایشان را به منصه ظهور رسانند.

یاری عنوان کرد: برنامه ریزی های خود را با جدیت ادامه می دهیم. با حمایت بیش از پیش مسئولان فدراسیون و کمیته بانوان بدون شک شاهد روزهای طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز