خبرگزاری کار ایران

تغییرات گسترده در نقش جهان در پیش است؛

توافق اولیه سپاهان با نویدکیا/ 9 بازیکن جدا می‌شوند/ 2 بازیکن ورودی فصل بعد مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۱۵

سپاهان در لیگ بیستم با چهره‌ای متفاوت پا به مسابقات خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که به تازگی با سرمربی خود امیر قلعه‌نویی قطع همکاری کرده و قصد دارد در دو بازی باقی مانده تا پایان لیگ نوزدهم با میگوئل تکسیرای پرتغالی سر کند فعالیتش را برای اعمال تغییرات گسترده در لیگ آینده شروع کرده و اعضای هیات مدیره سر مواردی به جمع بندی رسیده‌اند.

موضوع اولی که سپاهانی‌ها باید آن را حل و فصل کنند انتخاب سرمربی است، باشگاه از مدت‌ها قبل محرم نویدکیا را تحت نظر داشته و قرار بود در لیگ بیستم سپاهان با هدایت او وارد میادین شود و نویدکیا همچنان گزینه اصلی طلایی‌پوشان برای فصل آینده است که مذاکراتش با باشگاه به توافق اولیه منجر شده و اگر اتفاق خاصی در ادامه رخ ندهد، کاپیتان سابق سپاهان را در قامت سرمربی در فصل آینده در این تیم خواهیم دید.

سپاهانی‌ها لوکا بوناچیچ کروات،‌ سرمربی ذوب آهن را هم به عنوان گزینه دوم مد نظر دارند تا اگر نویدکیا تصمیمش برای آمدن تغییر کرد بلافاصله او را جایگزین کنند.

همچنین یکی از اعضای هیات مدیره سپاهان بحث مذاکره با برانکو را مطرح کرده ولی مشکلاتی که سر راه جذب او وجود دارد باعث شد این بحث خیلی جدی دنبال نشود.

از اصفهان خبر می‌رسد که تغییرات در تیم فوتبال سپاهان فقط به انتخاب سرمربی محدود نمی‌شود و مقرر شده علاوه بر علی قربانی که قراردادش پیش از پایان فصل فسخ شد، با 7 بازیکن دیگر این تیم هم قطع همکاری صورت بگیرد.

محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، محسن مسلمان، علیرضا نقی‌زاده و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که سپاهانی‌ها قصد ادامه همکاری با آنها در لیگ بیستم را ندارند.

همچنین قرارداد ولادیمیر کومان هم در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه قصد تمدید با او را ندارد. محسن الغسانی، دیگر بازیکن خارجی سپاهان هم که فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارد احتمالا در پایان فصل جدا خواهد شد ولی کی‌روش استنلی و گولیسانی، دو خارجی دیگر سپاهان در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد حضور دارند.

علاوه بر این نفرات،‌ جدایی سعید آقایی هم از سپاهان در پایان فصل قطعی شده و این بازیکن اعلام کرده قصد تمدید قراردادش را با طلایی پوشان ندارد تا تعداد خروجی‌های باشگاه در پایان فصل به عدد 9 برسد.

رضا دهقانی و حامد بحیرایی که با قرارداد قرضی از سپاهان جدا شده‌اند هم برای فصل آینده به این تیم برمی‌گردند.

اگر نویدکیا پاسخ مثبت نهایی را به مسئولان سپاهان برای پذیرش هدایت این تیم بدهد و قراردادش را طی هفته‌های آتی امضا کند کار سختی در بازسازی تیم و پر کردن جای خالی 9 بازیکن خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز