خبرگزاری کار ایران

الهامی: بدون اجازه پزشک به کنار نیمکت برگشتم/ حاج صفی یک فصل دیگر قرارداد دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۱۶

سرمربی تراکتور در مورد وضعیت خودش و تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی درباره وخیم شدن حال خود در جریان بازی شب گذشته با شاهین بوشهر اظهار داشت:  پس از اینکه سر من گیج رفت پزشکان تیم فشار مرا گرفتند که این فشار ۲۷ بود. سپس مرا به کلینیک نزدیک ورزشگاه بردند تا نوار قلب و آزمایش بگیرند.

وی افزود: به من گفتند تا صبح در این کلینیک  بمان اما گفتم هر جور شده می خواهم به ادامه بازی برسم و حدود دقیقه ۸۰ بود که به ورزشگاه رسیدم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: من باید جوابگوی مردم باشم و به همین دلیل به ورزشگاه برگشتم. چیزی ناراحتم نکرد اما در یک لحظه چشمانم سیاهی و سرم گیج رفت. در آن لحظه عقب عقب رفتم و روی نیمکت نشستم که دکتر فشارم را گرفت. در نهایت مجبور شدم سوار ماشین آمبولانس شوم و به کلینیک بروم.

الهامی درباره میزبانی تراکتور از نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی توضیح داد: ما بازی به بازی جلو می رویم. نفت تیم ضعیفی نیست و باید به مهدی تارتار برای تشکیل این تیم خوب تبریک بگویم. جام حذفی جایی است که هر تیمی اپل گل نخورد بازی را می برد نه تیمی که اول گل می زند.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم گردن کلفتی است که کادرفنی خوبی دارد. ما هم هنوز در لیگ شانس کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیا را داریم. به همین دلیل بازی به بازی پیش می رویم تا به دیدار جام حذفی برسیم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تمام فکر و ذکرمان روی بازی سختی است که با ماشین سازی داریم . دور رفت به این تیم باخته ایم. اکنون بردن تیم ها خیلی سخت شده و تیمی که نخواهد ببازد کار راحت تری دارد.

الهامی افزود: سایپا در اهواز به فولاد نباخت و تیمی مثل نساجی هم مدت ها است نتایج خوبی می گیرد و نمی بازد. تیم هایی که دنبال باخت هستند جلوتر از تیم هایی هستند که می خواهند ببرند. شرایط ماشین سازی به شکلی است که باید مقابل تراکتور امتیاز بگیرد اما ما هم محکوم به کسب سه امتیاز هستیم.

وی درباره احتمال پیوستن احسان حاج صفی به یک تیم یونانی گفت: می دانم وی سال بعد هم با تراکتور قرارداد دارد اما درباره ماندن یا رفتنش با من صحبتی نکرده است. ارتباط احسان با مالک باشگاه هم خوب است. من تا همین حد می دانم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: من فکر می کنم این مسائل شیطنت است. من با حاج صفی صحبت نکرده ام زیرا می دانم با باشگاه قرارداد دارم. من نمی دانم حاح صفی می خواهد پس از پایان جام حذفی برود و فقط می دانم وی با تراکتور قرارداد دارد. اطمینان دارم تا پایان رقابت ها کنار ما است و حتی شاید فصل بعد هم با تراکتور باشد.

الهامی درباره وضعیت قرارداد خودش با باشگاه تراکتور گفت: من قبل از شیوع کرونا قراردادم را تمدید کردم اما فوتبال هزار اتفاق دارد. اکنون فهرست بازیکنان دادن کار غیر حرفه ای است‌ و ما دو بازی لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم. الان زمان خوبی نیست تا با بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنیم و تیم های دیگر هم با نفرات تراکتور صحبت کنند.

وی افزود: خواهش می کنم تمام تیم ها مثل تراکتور این موضوع را رعایت کنند. اکنون بحث خاصی نیست اما در فوتبال همیشه باید سرپا باشید و امکان دارد ببری یا ببازی اتفاقی رخ بدهد که کسی انتظارش را ندارد. فوتبال هم مانند زندگی ادامه دارد.

سرمربی تراکتور درباره جدایی ویلیان میمبلا از این تیم توضیح داد: درباره میمبلا باید جواب خوبی به هواداران تراکتور بدهم زیرا همه فکر می کنند من وی را نخواستم یا با من مشکل داشت. میمبلا تنها بازیکن خارجی ما بود که وی را حفظ کردم زیرا به فوتبالش اعتقاد داشتم. متاسفانه پس از شروع تمرینات تراکتور پای این بازیکن از ناحیه درشت نی شکست و دو ماه و نیم نتوانست تمرین کند.

الهامی افزود: چند روز پس از اینکه به تمرینات بازگشت بار دیگر همان درشت نی پای وی شکست و یک ماه و نیم دیگر تمرینات را از دست داد. در همان زمان که فیزیوتراپی می کرد همسر میمبلا در پرو تصادف کرد که مدیر برنامه اش از زنوزی اجازه گرفت یک هفته تا ۱۰ روز به کشورش برود.

وی افزود: زنوزی گفت انسانیت خیلی بالاتر از فوتبال است و اگر میمبلا تا ده روز نمی رسد برای رسیدگی به خانواده اش به پرو برود. پس از بازگشت از این کشور  و البته بهبود مصدومیتش  شرایط فوق العاده ای داشت.

سرمربی تراکتور گفت: در آن زمان وضعیت خوبی داشت و حتی در یک دیدار دوستانه ما هم بازی کرد. شب بازی نساجی تب بدن میمبلا به ۴۱ رسید و گفتند کرونا دارد. ابتلای وی به ویروس هم از آن مدل هایی نبود که امروز می گیرند و فردا تست منفی می شود. این بازیکن در دو روز ابتدایی ابتلا در بیمارستان بستری بود و بهبود کاملش ۲۵ روز طول کشید.

الهامی ادامه داد: پس از اتمام کرونا گفت من دیگر نمی توان بازی کنم و سال بعد هم نمی خواهم در تراکتور بمانم. میمبلا برای باقی ماندن در تراکتور تا پایان فصل دو دل بود و در نهایت ساکش را برداشت و رفت. مدیر برنامه هایش به سهرابی گفت میمبلا می خواهد با یک تیم پرویی قرارداد ببندد و اگر از یک تاریخی بگذرد دیگر نمی تواند با این تیم قرارداد امضاء کند.

وی که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می‌کرد، افزود: سپس با زنوزی صحبت کردند که ابتدا مالک تراکتور قبول نکرد جدا شود اما در نهایت وقتی شرایط را دید قبول کرد میمبلا برود. وی ۱۰ روز است از تیم ما جدا شده اما به دلیل مشکل پاسپورتش در تبریز بود. فقط با ما تمرین می کرد و در هیچ کدام از بازی ها هم بازی نکرد

حجم ویدیو: ۱۳۴.۳۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۴۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز