خبرگزاری کار ایران

بدهی های پیکان به فدراسیون والیبال تعیین و تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۴۶

سرپرست کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال می گوید: بدهی های باشگاه پیکان به فدراسیون تعیین و تکلیف شده بود و تیم والیبال پیکان مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

شهرام عظیمی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه قرعه کشی لیگ برتر والیبال با حضور ۱۴ تیم برگزار شد،بیان کرد: همه باشگاه ها بدهی های خود را تعیین و تکلیف کردند،بر روی نحوه پرداخت بدهی تیم پیکان بحث داشتیم که نماینده باشگاه پیکان در جلسه متعهد شد طبق خواسته فدراسیون بدهی های باشگاه پیکان پرداخت شود.

وی تصریح کرد : دو باشگاه دیگر که اسامی آنها در قرعه کشی اعلام شد، در حین جلسه چک باشگاه خاتم وصول شد و نماینده قزوین هم ملبغ ورودی را پرداخت کرد و مبلغی را بابت بدهی تیم شهروند اراک مانده بود که متعهد شد تا اواسط شهریور ماه پرداخت کنند‌.

سرپرست کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال با اشاره به ویروس کرونا و پروتکل های ویژه برای لیگ برتر والیبال،گفت: همه برنامه های منوط به مجوز ستاد مبارزه با کرونابوده ماپروتکل ویژه برگزاری لیگ برتر را تدوین کردیم و برای وزارت بهداشت ارسال کردیم و نهایتا یک پروتکل را در نظر میگیریم که جامعه والیبال از آن تبعیت کند.

عظیمی خاطرنشان کرد: ما آیین نامه مسابقات را دو هفته در سایت فدراسیون قرار دادیم و تا اهالی والیبال ببینند و از کارشناسان و صاحب نظران نظرخواهی کردیم ما که عاشق افکار خودمان نیستیم و سعی میکنیم همیشه با نظرخواهی از همه دلسوزان والیبال تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: افق شرعی معیار ما برای برگزاری رقابت های لیگ برتر خواهد بود با توجه به تامل با صداو سیمای مراکز استانها برای پخش زنده ، مسابقات را بعد از اذان مغرب در یک ساعت مشخص برگزار می کنیم.

سرپرست کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال  در پایان به آیین قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال کشور اشاره کرد و افزود:  روز ۲۷ مردادماه قرعه کشی لیگ دسته اول خواهد بود و ما منتظریم تعداد تیم های شرکت کننده مشخص شود تا درباره زمان برگزاری تصمیم گیری کنیم ولی به احتمال فراوان از اواخر شهریورماه لیگ دسته والیبال را استارت خواهیم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز