خبرگزاری کار ایران

سعادتمند خبر داد:

پاداش برد سپاهان به حساب بازیکنان استقلال واریز می‌‎شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۸۳

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان این تیم پاداش برتری مقابل سپاهان را دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند در گزارش عملکرد ماهیانه خود ضمن اعلام خبر پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال اعلام کرد پاداش برتری مقابل سپاهان به بازیکنان اهدا می‌شود.

در راستای ایجاد انگیزه برای تیم فوتبال بزرگسالان استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می‌شود، تلاش کردیم پاداش‌هایی را جهت موفقیت‌های آن‌ها در نظر بگیریم. با کمک اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش‌ها را به موقع پرداخت کنیم. قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و هواداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته‌ایم.

جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت‌های زیادی داشتند به استقلال کمک کردند. سایر اعضای هیات مدیره هم در تلاش هستند تا مساعدت‌هایی به باشگاه شود چون ما در آستانه پرداخت‌های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

روی بخش بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌ایم در زمان‌هایی که گفته‌آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت‌های بعدی را انجام می‌دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند.

خیلی خوشحالم که باشگاه الان دارای دو چمن استاندارد و سالن بدنسازی استاندارد است. همه می‌بینیم که به دلیل ابزار و امکانات، آرامش خوبی در تیم ایجاد شده است. از طرفی در خصوص پرداختی‌ها با وجود مشکلات فراوان،‌در تلاشیم که در زمانی که می‌گوییم، بتوانیم پرداختی‌هایی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز