خبرگزاری کار ایران

تیمداری راهیاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۷۷

سرپرست تیم راهیاب ملل مریوان می گوید: هنوز وضعیت این تیم برای حضور در لیگ‌برتر والیبال مشخص نیست و منتظر اقدامات مسئولان استانی هستیم.

وریا بیگلر در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت تیم راه یاب ملل مریوان گفت: اگر شرایط همانند سال گذشته باشد ممکن است باشگاه راهیاب تیم داری نکند، مسئولان استانی یک قدم جدی بگیرند تا باشگاه در لیگ برتر تیم داری کند، تنها واریز ورودی لیگ برتر توسط اداره کل کار بزرگی نیست.

وی تصریح کرد: شرکت ایستک کردستان که حضور آن در لیگ برتر مطرح شده بود مسئولان استان با آنها وارد مذاکره شده بودند که آنها جواب قطعی ندادند و باشگاه راهیاب با شرکت ایستک کردستان صحبتی نکرده است‌.

سرپرست تیم راهیاب ملل مریوان ادامه داد: از مسئولان استانی توقع در اختیار گذاشتن امکانات داریم،دو جلسه برگزار شد مسئولان گفتند تیم داری کنید ما حمایت می کنیم اما از کجا معلوم که حمایت آنها همانند سال گذشته نباشد؟  سال گذشته کوچکترین حمایتی از سوی آنها نشد حتی درباره پخش زنده بازی های خانگی راهیاب به باشگاه کمک‌ نشد.

وریا بیگلر با اعلام اینکه نهایت هزینه ای که باشگاه راهیاب می تواند برای تیمداری والیبال کند مبلغ دو میلیارد تومان است،خاطرنشان کرد: هنوز زمان جلسه بعدی مسئولان مشخص نشده و ماجرای تیم داری راهیاب در لیگ برتر هم در هاله از ابهام قرار دارد.

وی درباره گمانه زنی رسانه‌ها درباره انتخاب علیرضا نادی کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی راهیاب مریوان، بیان کرد: مدیرعامل و اعضای باشگاه با هیچ مربی مذاکره نکردند و منتظر اقدامات مسئولان هستیم تا پس از آن سراغ انتخاب سرمربی برویم.

سرپرست راهیاب در پایان متذکر شد: مشکلات باید بصورت اساسی حل شود، اکثریت بازیکنان سال گذشته به تیم های دیگر پیوستند و زمان را هم از دست دادیم همین الان اگر بستن تیم را آغاز کنیم تا هفته پنجم لیگ برتر را از دست دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز