خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های تندی وحید قلیچ درباره حامد لک، علیرضا بیرانوند و شرایط پرسپولیس:

یکی مثل سیدحسین حسینی می‌خواهیم/ لک که شماره‌ و آدرسم را دارد، بیاید با او حرف دارم/ بیرانوند زمان جدایی یادش رفته بود پایش را روی گلوی پرسپولیس گذاشته بود؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۱۹

پیشکسوت در مورد این تیم و شرایطش در ادامه لیگ برتر صحبت کرد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس‌ اظهار داشت: من خیلی تمایل ندارم الان در مورد پرسپولیس زیاد صحبت کنم. ایرادها را می‌بینم ولی با خودم قرار گذاشتم این شش هفته را سکوت کنم بعد اگر تیم قهرمان نشد و نتیجه نگرفت آن وقت با خیلی‌ها کار دارم و خیلی حرف‌ها را لازم هست که بزنم تا هوادار بداند چه خبر است. 

وی در مورد اینکه آیا برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است یا نه، گفت: بله هنوز شش هفته مانده و خیلی اتفاقات ممکن است بیافتد. استقلال سه هفته است که نتیجه نگرفته و متزلزل نشان می‌دهد و در ادامه هم امتیاز قطعاً از دست خواهد داد ولی مهم این است که پرسپولیس‌ از این فرصت‌ها استفاده کند. اگر بچه ها همت کنند و همه امتیازات این شش هفته را بگیرند به امید خدا قهرمان می‌شوند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان این تیم می‌شود توضیح داد: من نظر شخصی خودم را می‌گویم که مهاجم ازبکستانی و دو بازیکن تاجیکستانی در حد تدارکات پرسپولیس هستند. پیراهن پرسپولیس ارزشمند است و نباید هر بازیکن بی کیفیتی را جذب کنند و این لباس را بر تنش کنند.

قلیچ در مورد مشکلات دروازه پرسپولیس توضیح داد: پاشنه آشیل پرسپولیس‌ در حال حاضر دروازه‌اش است. من خیلی سعی کردم به گوهری روحیه بدهم ولی واقعاً عملکرد خوبی نداشته و نشان داده در حد پرسپولیس‌ نیست. به نظرم باید مشکل حامد لک را حل کنند. او سرمایه تیم است و بابتش پول خرج کردند و حالا سر یک اختلاف می‌گویند برو خانه و او هم رفته است. حامد لک شماره تماس من و محل من را می‌شناسد و بیاید پیشم با او دو ساعت صحبت دارم و بعد قطعاً خیلی از مشکلاتش برطرف می‌شود. فکر می‌کنم مشکل او با داوود فنایی است ولی حالا باید اختلاف ها را کنار گذاشت و در پرسپولیس نباید فدای اختلافات شخصی شود.

وی افزود: پرسپولیس یک گلر مثل حسین حسینی می‌خواهد که در بازی با پیکان تیم ده نفره را یک تنه در بازی نگه داشت و کار را در آورد. نه فقط یک بازی. ده بار در طول فصل این کار را کرده است. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ابراز تمایل بیرانوند به بازگشت گفت: بیرانوند آن زمان که پایش را گذاشته بود روی گلوی پرسپولیس و در بدترین شرایط پولش را می‌خواست یادش رفته که حالا می‌خواهد برگردد؟ پرسپولیس شده مثل حمام مردانه و هرکس می‌خواهد به این تیم بیاید به او بفرما می‌زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز