خبرگزاری کار ایران

پدیده‌هایی که از چشم فرهاد افتادند

فرهاد و جوان‌هایی که دیگر به آن‌ها اعتقاد ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۴۳

فرهاد دیگر روی بازیکنان جوان نظر مساعد ندارد و کلاً چندان اهل بازی دادن به جوان‌ها نیست

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی که در فصل گذشته نشان داد که به بازیکنان جوان تیمش بها می‌دهد. حتی در نقل و انتقالات مدعی شد که امیرحسین کارگر از محمدرضا حسینی بازیکن و ستاره فصل گذشته ذوب‌آهن که مدنظر باشگاه  بود بهتر است. فرهاد برخلاف ادعایش در این فصل حتی یک دقیقه هم به این بازیکن جوان میدان نداد!

حتی در روزهایی که وریا غفوری غایب و نا آماده بود هم مجیدی به کارگر اعتماد نکرد و میدان دادن به علی دشتی نا آماده و آزمون پس داده را ترجیح داد. امیرحسین کارگر حتی در روزهایی که استقلال به‌شدت کمبود بازیکن داشت مورد اعتماد فرهاد قرار نگرفت. کارگر در کنار شاهین طاهر خانی و زکریا مرادی برای بازی با سپاهان از لیست خط خوردند.

طاهر خانی همان مدافعی است که در روزهای نخست حضور مجیدی در چند بازی سخت و حساس کار را برای استقلال درآورد اما کمی بعد باوجود عملکرد ضعیف مدافعان و حتی کمبود مدافع دیگر به او اعتماد نشد تا فرشید باقری در پست غیرتخصصی به میدان برود و گل به خوی هم بزند.

زکریا مرادی در روزی که استقلال شیخ دیاباته و ارسلان مطهری را نداشت از لیست خط خورد تا مشخص شود فرهاد دیگر روی این  بازیکنان نظر مساعد ندارد و کلاً چندان اهل بازی دادن به جوان‌ها نیست و برخلاف تصوری که ابتدا در موردش وجود داشت بازیکنان اسم‌ورسم‌دار را ترجیح می‌دهد.شاید هم شرایط خاص استقلال مجیدی را تا این اندازه محدود کرده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز