خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: سپاهان در هر شرایطی حریف سرسختی است / توهین‌ها از علاقه‌ام به استقلال کم نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۲۱۲

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد به دو دیدار مقابل سپاهان اصفهان و نساجی مازندران همانند دو فینال نگاه می‌کند و امیدوار است که به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

سهراب بختیاری زاده در گفتگو با ایلنا درباره شرایط تیم شهرخودرو مشهد گفت: ما چند روز استراحت کردیم و بعد از ریکاوری سعی ‌کنیم بیشتر روی نقاط قوت و ضعف مان کار کنیم که از نظر روحی و روانی هم برای بازی سخت با سپاهان آماده شویم.

او ادامه داد: هر دو تیم در این بازی نیاز دارند تا بهترین عملکرد و نتیجه را به دست بیاورند تا به یاری خدا بتوانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشیم.

بختیاری زاده درباره رویارویی با سپاهان افزود: با سپاهان در اصفهان بازی کردن سخت است و آنها طی هر شرایطی آنها حریف سرسختی هستند اگرچه بازی قبلی در لیگ را با شکست پشت سر گذاشتند و حالا هم از جام حذفی کنار رفتند اما با سپاهانی بازی داریم که زخمی است.

او ادامه داد: مطمئنا می‌خواهند مقابل ما به بهترین نتیجه برسند و نتایج بد هفته‌های گذشته را جبران کنند. به نظرم این کار ما را سخت می‌کند چون با یک سپاهان باانگیزه رو به رو هستیم. بازیکنان ما حساسیت بازی را درک می‌کنند و با تمام توان در این بازی حاضر می‌شویم.

بختیاری زاده درباره اتفاقات پس از دیدار با استقلال در هفته بیست و هفتم گفت: تمام توهین‌ها که بخشی از آن نمی‌دانم چگونه اما از طرف طرفداران استقلال بود و این صحبت‌ها نمی‌تواند علاقه من به استقلال را کم کند چرا که این علاقه دلی و قلبی است. از طرفی هم من مشغول مربیگری در این فوتبال هستم و باید حرفه‌ای برخورد کنم؛ به عنوان یک سرمربی از گلزنی یا گل خوردن تیمم باید خوشحال یا ناراحت بشوم.

او ادامه داد:‌ خواسته من از بازیکنان همیشه این است که به طرفداران تیمشان فکر کنند و به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. آنها نباید حتی یک لحظه به غیر از شهرخودرو فکر کنند. وقتی من اینگونه برخورد می‌کنم از من انتظار می‌رود که پرچمدار چنین رفتاری باشم و از نظر حرفه‌ای حق ندارم به تیمی به غیر از شهرخودرو فکر کنم. بازی با استقلال هم حساس بود و ما با احترام بهتر از حریف بودیم و عقب هم افتادیم اما این حق من بود که وقتی در شرایط باخت خارج شده بودیم خوشحالی کنم. کادر استقلال هم وقتی گلزنی کرده بودند خوشحال شدند و این کاملا طبیعی است.

بختیاری زاده اعلام کرد پیش از بازی با استقلال با کادرفنی این تیم تماس گرفته بود: پیش از بازی به رسم ادب به استقبال کادرفنی تیم حریف رفتم و به آنها خوش آمد گویی کردم. حتی پیش از این بازی با فرهاد مجیدی و آقای غلامپور و نامجومطلق هم تماس گرفتم که اگر کاری در مشهد داشتند به من بگویند. بازی خیلی هم خوب برگزار شد و اتفاقی نیفتاده بود. شاید این مسائل برای برخی طرفداران عجیب و غریب باشد که اینگونه رفتار کنیم اما فوتبال حرفه‌ای است. چه افرادی که توهین کردند و چه افرادی که منطقی برخورد کردند برای من قابل احترام هستند و ما نمی‌توانیم تفکر یکدیگر را تغییر بدهیم. تا لحظه‌ای که در شهرخودرو هستم از امانتی که در اختیارم قرار گرفته است به بهترین شکل نگهداری می‌کنم.

سرمربی شهرخودرو درباره حضور بازیکنان باتجربه در تیمش همانند مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی گفت: به هر حال هر تیمی نیاز دارد که بازیکنان باتجربه در تیمش داشته باشد و در شرایط سخت به کمک سایر اعضای تیم بیایند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که از حضورشان خوشحالم و دوست داریم که در کنار یکدیگر به بهترین نتایج برسیم.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که برای فصل آتی در شهرخودرو می‌ماند یا خیر گفت:خدا شاهد است که در حال حاضر تنها به بازی مقابل سپاهان و نساجی فکر می‌کنم و این دو فینال را باید پشت سر بگذاریم. بعد از این مسابقات به این فکر می‌کنم اما به هر حال قراردادم یک سال و نیمه است و زمان برای فکر کردن زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز