خبرگزاری کار ایران

کارخانه: باشگاه ها بازو های اجرایی فدراسیون والیبال هستند/ باید در المپیک قدرتمند ظاهر شویم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۸۶

سرمربی تیم والیبال سایپا انتقاداتی به برنامه‌های این فدراسیون دارد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کارخانه سرمربی سایپا، در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره شرکت تیم های بدهکار در قرعه کشی اظهار داشت: هر تیم برای حضور در قرعه کشی ۱۵۰ میلیون تومان، پرداخت می‌کند همچنین ده درصد از کادر فنی و بازیکنان دریافت می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فدراسیون والیبال بیان کرد: باشگاه ها از بازیکنان تیم ملی حمایت کرده و نیاز های انان را برطرف می‌کنند بنابراین باید به باشگاه ها انگیزه داده شود. باشگاه ها بازو های اجرایی فدراسیون والیبال هستند و فدراسیون باید از ان ها پشتیبانی کند.

سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه مسابقات آسیایی و هیچ مسابقه ای زیر نظر فدراسیون والیبال جهانی برگزار نشده است، گفت: باتوجه به عدم برگزاری مسابقات متعدد، والیبال ما باید در المپیک به خوبی ظاهر شود.

کارخانه ادامه داد: امسال تنها سالی است که تیم ها در لیگ والیبال رقابت تنگاتنگی و جدی دارند باتوجه به هزینه باشگاه ها در لیگ باید به تیم قهرمان امتیازی داده شود همچنین کاپ مناسبی به ان ها اهدا شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب باشگاه ها بیان کرد: به دلیل شرایط نامطلوب در باشگاه ها هرسال به فکر به اتمام رسیدن مسابقات هستیم. داوران برای هر مسابقه ۳۰۰ هزارتومان دریافت می‌کنند باید چاره ای اندیشیده شود تا مقداری از مبلغی که به فدراسیون پرداخت می‌شود را به داواران بپردازند.

سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه فدراسیون اقدامات زیادی را انجام داده است عنوان کرد: من تجربه ۴۰ ساله خود را در بیان می‌کنم و نمی‌خواهم رو در روی فدراسیون بایستم. هرسال در جلسات قرعه کشی حرف های زیادی بیان می‌شود اما در نتیجه این حرف ها زو نمی‌بینیم.

کارخانه به توهین های متعدد توسط مردم به مربیان و بازیکنان در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: چه کسی جوابگوی این بی حرمتی هاست؟ نباید اشتباهات متعدد را تکرار کرد.

وی درباره شیوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: در ابتدا ما باید در نظر بگیریم که از تیم ملی چه انتظاری داریم. بستر اوردن مربی ایرانی فراهم نیست و فدراسیون به این باور نرسیده است. هنگامی که مربیان و گزارشگران یکدیگر را تخریب می‌کنند خودمان شرایط را نامناسب می‌کنیم‌.

سرمربی سایپا افزود: اگر قرار است با مربی درجه دوم خارجی در المپیک هشتم شویم بهتر است تا مربی ایرانی دهم شویم ارزش این کار بسیلر بالاتر است اما اگر تصمیم داریم تا روی سکو رویم باید بهترین مربی را بیاوریم.

کارخانه در پایان با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال ازمون و خطاهایش را انجام داده است، تصریح کرد: فدراسیون هزینه ها و تجربه هایش را انجام داده است، اکنون زمان نتیجه گیری است. جامعه خبرنگاران نیز یکی از عوامل مهم پیشرفت والیبال بوده اند و از ان ها سپاسگزاری می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز