خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی لیگ برتر والیبال بدون حضور رئیس و دبیر فدراسیون / پیکان همچنان بدهکار!

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۵۳

آیین قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، آیین قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال بدون حضور رئیس و دبیر فدراسیون و با حضور وحید مرادی مشاور عالی ، شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها، نادرانصاری دبیر کمیته رویدادها در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وحید مرادی در این جلسه با بیان اینکه پیش نویس پروتکل های بهداشتی لیگ برتر والیبال به وزارت بهداشت ارسال شد،بیان کرد:  در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان سال ۹۹ را از نیمه‌ شهریورماه آغاز خواهیم کرد،در شرایط خاصی قرار داریم ، امیدواریم در روزهای آینده شاهد روند کاهشی شیوع ویروس کرونا باشیم .

وی تصریح کرد: بر اساس مدارک موجود فدراسیون والیبال ۱۶ میلیارد تومان از باشگاه ها و تیم ها طلب دارد ، رقم بسیار قابل توجهی است ، در زمانی که فدراسیون تعیین کرد بسیاری از باشگاه بدهی خود را تسویه کردند اما دو سه باشگاه همچنان بدهکارند که باید در این جلسه تعیین و تکلیف شوند.

مشاور عالی فدراسیون والیبال باشگاه های پیکان ، شهرداری قزوین و خاتم اردکان را به عنوان تیم های بدهکار اعلام کرد و افزود: فدراسیون عذر باشگاه هایی که تعیین و تکلیف نکردند را می خواهد و اجازه شرکت در لیگ برتر را به آنها نخواهد داد، برخی از باشگاه ها هم بحث ضمانت آنها دچار ایراداتی است که باید رفع شود.

وحید مرادی ادامه داد: با همکاری تیم های شرکت کننده قطعا شاهد یک لیگ پویا خواهیم بود؛ سعی میکنیم جدول مسابقات را به گونه ای تنظیم کنیم تا شاهد مسابقات جذاب و پر رونقی باشیم.

وی به عدم حضور رئیس فدراسیون والیبال در جلسه قرعه کشی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: داورزنی خیلی مشتاق به شرکت در این جلسه بود اما به دلیل حضور در نهاد هایی که باید پاسخ بدهد نتوانست در این جلسه شرکت کند.

در ادامه جلسه مصطفی کارخانه که انتقاداتی را نسبت نحوه برگزاری لیگ برتر داشت ، بیان کرد: جالب است این همه باشگاه ها هزینه می کنند اما در پایان به تیم قهرمان لیگ برتر یک کاپ ارزان قیمت تعلق می گیرد ، باشگاه ها بازوهای فدراسیون هستند و به نظرم باید توجه ویژه ای به باشگاه ها شود.

وی تصریح کرد: با توجه به یارگیری تیم ها قطعا امسال لیگ‌بسیار جذاب و نزدیکی را شاهد هستیم از برگزار کنندگان لیگ برتر والیبال انتظار می رود تا موضوع ویدیو چک را جدی بگیرند .

سرمربی سایپا به عدم حضور رییس فدراسیون والیبال در این جلسه اشاره و عنوان کرد: لیگ برتر نیازمند توجه عمیق تر فدراسیون است نباید به لیگ برتر همانند بچه سر راهی نگاه کرد.

کارخانه ادامه داد: دستمزد داوران والیبال پایین است و دستمزد پایین داوران سبب بی انگیزگی آن ها در قضاوت ها می شود به عقیده بنده برای داور بین المللی کشور ما ۳۰۰ هزار تومان مبلغ کمی است اگر مبلغ دستمزد آنان افزایش پیدا کند قطعا داوران با انگیزه بیشتری به امر قضاوت می پردازند.

وی با انتقاد از هیات والیبال استان تهران که متولی سالن حجاب است،خاطرنشان کرد: تیم هایی همانند سایپا که در تهران حضور دارند باید در سالن حجاب بازی کنند اما وضعیت نور ، کفپوش سالن و کیفیت توپ های سالن حجاب مناسب نیست.

بهروز عطایی در ادامه این جلسه با تایید صحبت های کارخانه، گفت:  گفته شد باشگاه ها بازو های فدراسیون هستند اما مگر از باشگاه ها در بحث برگزاری لیگ سوال می شود؟از یک باشگاه سوال نکردید پس چطور باشگاه بازو هستند، تکلیف حق پخش بازی ها چه شد؟ برای مثال شهرداری ارومیه  باید ۲۰ میلیون تومان بدهد برای پخش مسابقات اما ۶۰ درصد حق پخش را فدراسیون دریافت می کند. هیچ منطقی پشت این نیست. اگر پخش را خودتان گرفتید حق پخش هم برای شما باشد اما چنین چیزی اتفاق نیافتد.

سرمربی هزار آمل با بیان‌اینکه چگونه سید بندی لیگ برتر صورت گرفته است، افزود : با چه پارامتری سید بندی شده است؟ چه هدفی پشت این سیدبندی است چرا نباید قرعه کشی داشته باشیم؟ در خصوص ساعت برگزاری بازی ها هم در زمستان ساعت ۱۶:۳۰ اذان مغرب است چطور ممکن است قبل از اذان مسابقات به اتمام برسد؟

علیرضا جدیدی مدیرعامل خاتم اردکان درباره بدهی این باشگاه، گفت : ما تمامی بدهی های گذشته را پرداخت کردیم اما ورودی را می خواهیم بصورت چک پرداخت کنیم و مشکلی دیگری نداریم.

نماینده باشگاه شهرداری قزوین هم در زمان برگزاری جلسه از واریز ورودی خبرداد، تکلیف تیم پیکان همچنان نامشخص است و صحبت های ابتدایی مشاور عالی فدراسیون کار را به جایی نبرد و پیکان بدون تعیین و تکلیف وارد سید بندی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز