خبرگزاری کار ایران

یک رسانه پرویی ادعا کرد؛

هافبک تراکتور در آستانه جدایی؛ ویلیان میمبلا در کوشکوی پرو

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۱۷

رسانه پرویی از پیوستن هافبک تراکتور به تیمی از این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسانه پرویی خبر داد یک باشگاه از لیگ یک این کشور علاقه دارد میمبلا، هافبک تراکتور را جذب کند و در این راه با مدیر برنامه‌های وی به توافق رسیده است.

طبق گفته های رادیو اووازین ، ویلیان میمبلا بازیکن جدید کوشکو برای بازی در فصل 2020 لیگ 1 خواهد بود. با این حال، این بازیکن هنوز در ایران است و باید اقدامات مربوطه را برای امضای قرارداد خود با این باشگاه  انجام دهد.

ویلیان میمبلا در اواسط سال 2019 برای بازی در ترکیب تراکتور وارد ایران شد. این مهاجم اولین بازیکن پرویی بود که برای این باشگاه بازی کرد و در ایران به عنوان "مارادونای پرو" شناخته می شود.

در این گزارش ذکر شده میمبلا هنگامی که لیگ ایران به دلیل بحران سلامتی با تعطیلی مسابقات روبرو شده بود با اجازه از باشگاه سعی داشت به پرو بازگردد اما بسته شدن مرزها به دستور رئیس جمهور ، مارتین ویزارکارا ، اجازه ورود وی به کشورش را نداد.

این بازیکن ملی پوش 28 ساله در چندین باشگاه فوتبال پرو از جمله کانتائو، کوچاهوایکو، اسپورت کریستال، آلیانزا لیما، آجاکوچو و یونیون کومریکو بازی کرده است.

حالا او در کوشکو FC یک چالش جدید خواهد داشت تا با لیگ 1 فوتبال پرو روبرو شود. تمام آنچه که باقی مانده این است که تاریخ ورودش به این کشور برنامه‌ریزی شود و اینکه همین مسابقات مجدداً با چراغ سبز مسئولان از سر گرفته شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز