خبرگزاری کار ایران

برزیلی نا آماده یا مالیایی غایب؟؛

مقایسه کی‌روش استنلی با شیخ دیاباته

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۲۳

مهاجمان خارجی و بلندقامت سپاهان و استقلال امید اول گلزنی دو تیم در فصل جاری بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شیخ دیاباته و کی‌روش استنلی، دو مهاجم خارجی و بلند قامت استقلال و سپاهان و امیدهای اول گلزنی دو تیم از بهترین مهاجمان خارجی ادوار اخیر لیگ برتر هم هستند که مقایسه این دو نفر نتایج جالبی به همراه دارد.

کی‌روش استنلی که در فصل گذشته به طور مشترک با لوسیانو پریرا آقای گل لیگ شد در فصل کنونی نتوانسته عملکرد گذشته خودش را تکرار کند و در پایان هفته بیست و هشتم تنها 8 بار برای تیمش گلزنی کرده است شانسی برای رقابت آقای گلی در فصل کنونی ندارد.

در سوی دیگر شیخ دیاباته عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب آبی‌ها داشته و با وجود مصدومیت‌های زیاد بازهم در صدر جدول گلزنان با 13 گل زده قرار دارد و شانس اول کسب این عنوان هم محسوب می‌شود.

در تقابل امروز سپاهان و استقلال، دیاباته به دلیل مصدومیت حضور ندارد و کی‌روش استنلی هم نشان داده از روزهای اوج فاصله گرفته و مثل سابق زهردار و خطرناک نیست.

استنلی متخصص بازی هوایی است و ضعف او روی بازی زمینی مشهود است و در سوی مقابل دیاباته در بازی زمینی بیش از بازی هوایی از خودش توانایی نشان داده و با وجود قد و قامت بلندش کمتر به وسیله ضربه سر دروازه حریفان را تهدید کرده است.

به هر جهت امروز استنلی فصل باز کردن دوباره دروازه استقلال را دارد ولی دیاباته طبق گفته مسئولان استقلال غایب بزرگ این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز