خبرگزاری کار ایران

پیکان - صنعت نفت: سقوط ویسی در شهر قدس؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۸۲

پیکان تهران امشب در دیداری حساس به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز پایانی مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان تهران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه شهدای شهرقدس از صنعت نفت آبادان میزبانی می‌کند. 

پیکان تهران بعد از شروع مسابقات لیگ برتر که به علت شیوع ویروس کرونا برای مدتی تعلیق شده بود در پنج بازی شرکت کرده است که حاصل آن یک شکست(پرسپولیس)، دو پیروزی(ذوب آهن و گل گهر) و سه تساوی(سایپا، پاری جنوبی و تراکتور) بوده است.

با این اوصاف عبدالله ویسی به همراه پیکان پس از پنج مسابقه به ۹ امتیاز دست پیدا کرده است اما تیمش همچنان یکی از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.

پیکان تا پیش از مسابقه امروز طی ۲۷ بازی لیگ نوزدهم از ۵ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۳ شکست به ۲۴ امتیاز دست پیدا کرده و تنها سه امتیاز با شاهین شهرداری بوشهر قعر جدولی فاصله دارد.

پیکان با توجه به رویارویی با صنعت نفت در بازی خانگی به کسب شش امتیاز مقابل صنعت نفت و استقلال تهران نیاز داد تا خیالش تا حدودی بابت بقا در لیگ راحت شود با توجه به اینکه آنها تیم‌های پارس جنوبی جم، ماشین سازی، گل گهر سیرجان و سایپا را هم تیم‌های مدعی سقوط می‌بینند و به نتایج آنها هم نیاز دارند.

مطمئنا پیکان با در اختیار داشتن یکی از خط حمله‌های موفق لیگ نوزدهم اگرچه امروز سعید واسعی را به عنوان بازیکن طرغح در اختیار ندارد اما تلاش خواهد کرد تا دست پر از رویارویی با شاگردان بهنام سراج خارج شود و گوشه چشمی هم به رویارویی ماشین سازی و پارس جنوبی جم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز