خبرگزاری کار ایران

تغییر بزرگ سپاهان در بازی امروز؛ ژنرال وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۸۴

حضور سرمربی سپاهان روی نیمکت تیمش در بازی امروز بزرگترین تغییر نسبت به بازی چند روز قبل با استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان امروز در دیداری حساس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که چند روز قبل دو تیم در رقابت برگشت لیگ برتر به مصاف هم رفتند و استقلال با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

سپاهان در این بازی با انگیزه‌ مضاعف به میدان می‌رود و علاوه بر تلاش برای صعود به نیمه نهایی سعی دارد شکست اخیر خود را مقابل آبی‌های پایتخت جبران کند و در این بازی یک پوئن ویژه نسبت به دیدار قبلی دارد و آنهم حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم است.

سرمربی سپاهان چند روز قبل از بازی لیگ برتر مقابل استقلال دچار حمله عصبی شده و راهی بیمارستان شد و پس از ترخیص با تاکید پزشکان اجازه حضور روی نیمکت تیمش در بازی حساس هفته بیست و هفتم را پیدا نکرد و از راه دور شاهد شکست 2 بر یک شاگردانش بود.

قلعه‌نویی این روزها شرایط خوبی ندارد. اثرات ناراحتی جسمی و روحی که برایش پیش آمده بود همچنان وجود دارد و نتایج ضعیف تیمش در دیدارهای اخیر و از دست رفتن رتبه دوم جدول از یک سو و افزایش فشارها از سوی هواداران سپاهان او را گوشه رینگ قرار داده ولی همین قلعه‌نویی در چنین شرایطی هم یک وزنه سنگین برای نیمکت تیمش مقابل استقلال محسوب می‌شود و بود و نبودش تاثیر زیادی در روند حرکتی تیمش و انگیزه بازیکنان و البته مسائل داوری دارد.

استقلالی‌ها در بازی قبلی از نبود قلعه‌نویی کمال استفاده را برده و با تحت فشار قراردادن داور روی قضاوت او در ادامه بازی تاثیر گذاشتند و اشتباه فاحش بیژن حیدری در نیمه دوم هم اثرات روانی همین فشارها روی تیم داوری بود و شاید اگر قلعه‌نویی در آن بازی کنار زمین بود اجازه نمی‌داد به این راحتی تیمش قربانی اشتباهات داوری شود.

باید دید قلعه‌نویی با حضور روی نیمکت سپاهان می‌تواند کلید برتری تیمش در بازی امروز باشد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز