خبرگزاری کار ایران

گلایه مربی سپاهان در نشست خبری؛

ماجرای اپل واچ مجیدی و مشاوره از فراز کمالوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۴۷

مربی سپاهان در نشست خبری به نکته‌ای اشاره کرد که نشان از تخلف فرهاد مجیدی از قوانین دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته سعید الهویی، مربی سپاهان در غیاب امیر قلعه‌نویی به نشست خبری رفت و در شرایطی بارها از عدم رعایت عدالت از سوی مسئولان برگزاری مسابقات گلایه کرد که به نظر می‌رسید اعتراض او به اشتباهات داوری است که در بازی قبلی با استقلال صورت گرفته بود ولی او در پایان صحبت‌هایش اشاره کرد که اعتراضش فقط به مسائل داوری نیست و در ممنوعیت استفاده از وسایل ارتباطی روی نیمکت هم این قانون به طور مساوات رعایت نمی‌شود.

او در صحبت‌هایش به استفاده مربیان دیگر از اپل واچ کنار نیمکت اشاره کرد در شرایطی که این تیم اجازه برقراری ارتباط با آنالیزور روی سکو را نداشته است.

منظور الهویی مشخصاً فرهاد مجیدی بود که در بازی قبلی با وسیله‌ای به نام اپل واچ ارتباط بیرونی برقرار کرده بود. اپل واچ یک وسیله ارتباطی هوشمند در ابعاد و شکل ساعت مچی است که می‌تواند از سوی مخاطب یا مخاطبینی پیام صوتی یا متنی دریافت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مجیدی در طول مسابقه بارها از این وسیله استفاده کرده و پیام‌هایی دریافت کرده که مخاطب آن سوی خط فراز کمالوند، سرمربی سابق پارس جم و دوست نزدیک فرهاد مجیدی است.

مجیدی چندی پیش قصد داشت از کمالوند در کادرفنی استفاده کند که این موضوع منتفی شد.

حال باید دید با توجه به تذکر مربی سپاهان آیا در بازی امروز نظارت و سخت‌گیری بیشتری برای استفاده از وسایل ارتباطی اعمال خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز