خبرگزاری کار ایران

قرنطینه و تمرین منچستر در زمین تیم دسته چهارمی

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۹۸

منچستریونایتد در صورتی که در لیگ اروپا به مراحل پایانی برسد، باید در زمین یک باشگاه دسته پایین آلمانی تمرین کند و ممکن است 13 روز در قرنطینه باشد.

به گزارش ایلنا، مراحل حذفی لیگ اروپا برای اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت تک‌حذفی برگزار می‌شود و تمهیدات ایمنی گسترده‌ای برای این مسابقات تدارک دیده شده است. مردان اوله‌گونار سولشر قرار است امروز به آلمان سفر کنند و در ورزشگاه راین‌انرگی اشتادیون که 50هزار نفر ظرفیت دارد، تمرین کنند. آنها فردا پشت درهای بسته به مصاف کپنهاگن می‌روند. این بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد بود. اما یونایتد در صورتی که به مرحله بعد راه پیدا کند، باید در ورزشگاه 12هزار نفری زود اشتادیون متعلق به تیم دسته چهارمی فورتونا کلن تمرین کند که یوفا به آنها تخصیص داده است.

 

آنها امکان استفاده از زمین تمرین یک تیم دسته سومی را هم خواهند داشت.یونایتد امیدوار بود که امکانات یک باشگاه بوندس‌لیگایی را در اختیار داشته باشد اما به آنها گفته شد که ورزشگاه‌های این باشگاه‌ها در اختیار خود آنهاست تا برای فصل بعد آماده شوند. جالب آنکه این مقررات برای همه تیم‌هاست و حتی بایر لورکوزن که در آلمان واقع است هم باید ورزشگاه بسیار مجهز خود را رها کرده و 30 کیلومتر دورتر، در دوسلدورف برای بازی با اینتر تمرین کند. گفته می‌شود هتل چهارستاره‌ای که برای بازیکنان یونایتد گرفته شده هم پایین‌تر از استانداردهای بازی‌های اروپایی است. سولشر ترجیح می‌داد تیمش فقط برای بازی‌ها به آلمان برود و تمریناتش را طبق معمول در کارینگتون انجام دهد.

 

از سوی دیگر، یونایتد در صورتی که به فینال برسد، که حدود دو هفته دیگر است، ممکن است تا 13 روز را در کلن در قرنطینه سپری کند. بازیکنان یونایتد در این مدت اجازه خواهند داشت که تنها برای انجام مسابقات و تمرین از هتل خود خارج شوند. یونایتد در صورت پیروزی برابر کلن، به مصاف برنده دیدار ولوز و سویا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز