خبرگزاری کار ایران

ناکامی بزرگ منچستریوناید؛ آکه از دسترس دور شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۹۵

اسکای گزارش داد ناتان آکه مدافع هلندی که با 41 میلیون پوند از بورنموث به منچسترسیتی آمد، مورد توجه و علاقه منچستریونایتد قرار داشت.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ در حال آماده کردن پیشنهادی قابل قبول برای این مدافع میانی چپ پا و 25 ساله بودند چون بیشتر بودجه نقل و انتقالات اوله‌گونار سولشر صرف تلاش برای جذب جیدون سانچو شده بود. این باشگاه هنوز نتوانسته مارکوس روخو را که 21 ماه است برای تیم به میدان نرفته، به فروش برساند. انتقال کریس اسمالینگ به رم هم فعلاً منتفی شده چون مبلغ مورد نظر یونایتد پیشنهاد نشده. هدف یونایتد این بود با فروش آنها، آکه را بخرد.

آکه 146 بازی در لیگ برتر انجام داده و تنها هکتور به‌یرین و لوک شاو با سن کمتر از 25 سال بیشتر از او بازی کرده‌اند. در ماه گذشته و در پایان برد 5 بر 2 یونایتد برابر بورنموث سولشر به شکلی عجیب تقاضای خود برای جذب این مدافع را ابراز کرد و به او گفت: «موفق باشی» وقتی آکه تشکر کرد، سولشر گفت: «ما یک مدافع چپ پا می‌خواهیم، پس همینطور ادامه بده.»

آکه توانایی بازی در دفاع چپ را هم دارد که در حال حاضر برندان ویلیامز جوان به جای شاو مصدوم برای یونایتد بازی می‌کند. سیتی هم مشکلات دفاعی خودش را دارد و مصدومیت آیمریک لاپورته بارها پپ گواردیولا را مجبور کرده از فرناندینیوی هافبک در دفاع میانی استفاده کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز