خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای قلعه نویی؛ ساز استقلال ناکوک شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۸۴

مهاجم گلزن استقلال قادر نخواهد بود در جدال حساس برابر سپاهان این تیم را به دلیل مصدومیت همراهی کند.

به گزارش ایلنا، در بازی با شهرخودرو ارسلان مطهری دقایق اندکی بعد از آنکه وارد ترکیب استقلال شد توانست گل اول تیمش را وارد دروازه مشهدی‌ها کند تا باور کنیم او به‌واقع به لحاظ دقایق بازی مؤثرترین بازیکن این روزهای تیمش محسوب می‌شود.

مطهری با آن گلی که به ثمر رساند شرایط را برای پیروزی استقلال در بازی با شهرخودرو فراهم کرد و حتی آبی‌ها به گل دوم هم رسیدند اما پیش از آنکه استقلال به گل دوم برسد، مطهری به‌دلیل مصدومیت از میدان بیرون رفت. بسیاری از آبی‌ها بر این باورند که اگر ارسلان تا پایان بازی در میدان می‌ماند استقلال می‌توانست برنده میدان را ترک کند و حتی بعد از گل دوم شهرخودرو، گل سوم را هم به ثمر برساند، اما چه فایده که مطهری دقایق اندکی در ترکیب استقلال حضور داشت و میدان را با حالتی کاملاً ابهام‌برانگیز ترک کرد.

شماره 72 استقلال در صحنه‌ای که روی زمین افتاد چنان از درد به خودش می‌پیچید که از طریق گیرنده‌های تلویزیون هم می‌شد تشخیص داد که او برای بازگشت به ترکیب استقلال دشواری‌های بسیاری دارد و به احتمال بسیار زیاد بازی فوق‌حساس با سپاهان را در جام حذفی از دست خواهد داد.

از لحظه‌ای که استقلال به تهران رسیده نیز پیگیری‌ها درباره ارسلان مطهری به اوج رسید و سرانجام مشخص شد این بازیکن برای حضور در ترکیب استقلال مقابل سپاهان با مشکل مواجه است. دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه استقلال با شک و تردید درباره حضور مطهری در بازی با سپاهان صحبت کرده، اما خبر دقیق‌تر از این مهاجم غیبت او مقابل سپاهان است و فرهاد مجیدی نمی‌تواند از این بازیکن بهره بگیرد.

به این ترتیب بازی ماراتن‌گونه با سپاهان که هیچ بعید نیست به وقت‌های اضافه کشیده شود در غیاب ارسلان مطهری برگزار خواهد شد؛ مهاجمی که اگر در این میدان حضور داشت خیال مجیدی را بابت برخورداری از یک مهاجم ششدانگ راحت می‌کرد اما او حالا باید دلخوش باشد به دیاباته و قایدی که البته دومی چند هفته‌ای است گل نمی‌زند و از آن شرایط آرمانی گذشته فاصله گرفته است.

به هر حال این خبر بد اردوی استقلال را هم تحت تأثیر قرار داده و با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی هم از ناحیه  عضله پای راست  احساس درد می‌کند هیچ بعید نیست او نیز در بازی با سپاهان حضور نداشته باشد که اگر اینطور شود استقلال یکی از گلزنان بازی با شهرخودرو و بازیکنی که پاس گل داد را در دیدار مهم دوشنبه‌شب از کف خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز