خبرگزاری کار ایران

الهامی: مقابل شاهین جای هیچ اشتباهی نداریم/ شرایط برای کسب سهمیه مهیاست

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۱۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دیدار مقابل شاهین هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور پیش از رویارویی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط در دیدار مقابل شاهین به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: در بازی فردا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند و مطمئنم بازی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، می‌تواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

وی افزود: اکنون شرایط جدول به گونه‌ای است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و شاهین در بین تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، از وضعیت بهتری برخوردار است؛ خوشحالم که مهدی پاشازاده، مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش رسیده، سکاندار این تیم خوب شده و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

الهامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم. از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و مجموعه باشگاه هم تمام سعی و تلاش خود را در این راستا انجام داده است و شرایط مهیاست تا تراکتور بتواند بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را کسب کند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: امیدوارم که فردا شاهد بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم؛ چرا که چاره‌ای جز این نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز