خبرگزاری کار ایران

زیدان: بیل خودش نخواست مقابل منچسترسیتی بازی کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۴۴

زین الدین زیدان به شایعات پیرامون عدم حضور گرت بیل در مسابقه امشب برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد.

به گزارش ایلنا،‌ گرت بیل، ستاره اهل ولز که در ماه‌‌های اخیر رابطه او با زین الدین زیدان بسیار مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی بوده در بازی امشب مقابل منچسترسیتی از دور برگشت بازی‌‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کهکشانی‌ها را همراهی نمی‌کند. زیدان توضیح می‌دهد برخلاف تصور هواداران، این بازیکن خودش درخواست کرده است که در لیست مسافران به انگلیس حضور نداشته باشد.

زیدان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی در این باره گفت: در این باره توضیح می‌دهم.  حرف‌های زیادی زده شده. ولی بین ما رابطه‌ای بر اساس احترام برقرار است. البته رابطه‌ای بین یک مربی و یک بازیکن. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او خودش نخواست بازی کند. بیشتر از این چیزی برای گفتن نیست. بقیه ماجرا بین من و او است.

او درباره وضعیت شاگردانش برای این بازی گفت: وضعیت ما خوب است و داریم برای این بازی آماده می‌شویم. می‌دانیم در بازی رفت چه اتفاقاتی افتاد ولی تمرکز کامل داریم و می‌دانیم این بازی برایمان یک فینال دیگر است و قصدمان این است که یک بازی عالی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز