خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: حقیقی دوباره می‌تواند به تیم ملی برگردد / گلزنی‌های میری شانسی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۳۷

مدیرفنی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد علیرضا حقیقی در لیست جدید دراگان اسکوچیچ برای دعوت به اردوی تیم ملی حضور داشته باشد.

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری یک بر صفر در خانه سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود با توجه به شناختی که از سپاهان داشتیم برنامه ریزی کردیم و خداراشکر که توانستیم سه امتیاز بازی خارج از خانه را به دست آوردیم. ما برنامه داشتیم که زود گلزنی کنیم و بتوانیم نتیجه را در دست نگه داریم که این بازی را یک بر صفر بردیم. 

او ادامه داد: سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است که فشار زیادی روی دروازه ما آورد. 5 بار تیرک دروازه ما را لرزاندند و خیلی هم خوب و هجومی بازی کردند. ما خیلی سر سختانه از گل مان دفاع کردیم و بچه‌های ما با زحمت توانستند این گل را حفظ کرده و سه امتیاز را به دست بیاوریم. 

مرفاوی درباره درخشش حقیقی و احتمال بازگشت او به تیم ملی گفت: حقیقی در این چند بازی توانمندی خود را نشان داده و می‌توانند جزو گزینه های اسکوچیچ باشد و دوباره به تیم ملی برگردد. عملکرد او واضح و خوب است و وقتی او از لحاظ فنی عملکرد مناسبی داشته بالاخره باید به حقش برسد و مربی تیم ملی هم او را زیر نظر داشته باشد. از نظر من او می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.

مدیرفنی تیم نساجی درخصوص عملکرد نساجی طی 8 بازی اخیر با محمود فکری گفت:‌ بالاخره این نتیجه تلاش تیمی ما از لحاظ فنی و روحی روانی است. ما انسجام تیمی خوبی داریم و بچه‌ها خیلی با هم هماهنگ هستند. با توجه به دستوراتی که کادرفنی به بازیکنان می‌دهد با تمرکز بالا پیاده می‌شود که تاکتیک تیمی می‌تواند برای ما نتیجه کسب کند.

صمد مرفاوی درباره دو گل دیدنی از محمد میری مقابل استقلال و سپاهان هم گفت: این توانمندی اوست و گلی که او برابر استقلال زده بود همه گفتند که چند سال یکبار چنین گلی به ثمر می‌رسد اما مقابل سپاهان نشان داد که دوباره می‌تواند تکرار کند و گلزنی‌های او به هیچ عنوان شانسی نیست.

کدام تیم‌ها به سهمیه آسیایی دست پیدا می‌کنند؟ مرفاوی در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال سه هفته به پایان مسابقات مانده و مشخص نیست که کدام تیم بتواند این عنوان را به دست بیاورد. تیم‌های بالای جدولی رقابت نزدیکی برای به دست آوردن سهمیه آسیا دارند و امیدوارم که نماینده سربلند ایران در بازی‌‎ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز