خبرگزاری کار ایران

مهدی تارتار:

اگر می‌بردیم باید به خودمان شک می‌کردیم/ کولر نداشتیم و بازیکنانم نخوابیدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۱۴

مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از دیدار با فولاد در مورد این بازی گفت: تیم ما کاملا به اوضاع مسلط بود، اما به فولاد تبریک می‌گویم که سه امتیاز را گرفت. کولر در اتاق بازیکنانم نبود شاگردانم تا صبح نخوابیدند، امیدوارم مسئولان استان به خودشان بیایند و به خاطر مردم شهر به خودشان بیایند.

وی ادامه داد: مسئولیت باخت با من است. دلیل تمام شکست ها من هستم. باید تیمداری خوبی داشته باشیم یا اگر نمی‌توانیم باید کناره‌گیری کنیم. حیف مردم شهرمان که از امکانات محروم هستند.سوشا مکانی و محمد طیبی را از دست دادیم، اما فولاد بازیکنان باکیفیتی مانند احمد‌زاده را جذب کرده است. تفاوت ما با تیم حریف همین موارد است. اگر امروز فولاد را می‌بردیم باید به همه چیز شک می‌کردیم. اگر اینجای جدول هستیم با این امکانات بخاطر تلاش شاگردانم است. این تیمداری در شان یک تیم لیگ برتری نیست.

وی در پایان گفت : تیم‌مان بدهی دارد و به همین دلیل جای خالی داریم. به مربیان و بازیکنان قبلی بدهی داریم و تیم‌های صنعتی هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند و به آنها تبریک می گویم. کار درست را آنها انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز