خبرگزاری کار ایران

فکری: تیر دروازه به کمک ما آمد و باید از او ممنون باشیم/ یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان بود

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۱۲

سرمربی نساجی در مورد برتری تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل سپاهان گفت: بازی سنگینی بود. یکی از سخت ترین بازی های ما بود. بچه های ما با تمام وجود دویدند و جنگیدند. اما با توجه به فشردگی بازی ها و کمبود بازیکن ، خستگی در ساق بچه بود .بازیکن کم داریم و نمی توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم."

او افزود:"تیم حریف سپاهان بود و بازی خیلی خوبی کرد. بچه های ما خیلی تلاش کردند. آن ها نیمه دوم فشار آوردند و تیر دروازه هم کمکمان کرد. باید از تیردروازه ممنون باشیم. همچنین باید از بچه ها تشکر کنم. همین که با عشق بازی می کنند برای من کافی است. نتیجه در اولویت دوم است."

او درباره اعتراض شدیدش به داوری گفت:" یک اشتباهی صورت گرفت. ما سومین تعویضمان بود می خواستیم دو تعویض انجام بدهیم. ظاهرا متوجه نشده بودند تیم داوری، این اتفاق افتاد. می خواستیم بازیکن بلندزن به زمین بفرستیم که جلوی سانترها را بگیریم. این اشتباهات پیش می آید. قوانین عوض شده و این اتفاقات پیش می آید اما در نهایت روی نتیجه بازی تاثیر نگذاشت. تیم داوری خوب سوت زد و قضاوت کرد به آنها خسته نباشید می گویم. فکر نمی کنم سپاهان هم از داوری ناراضی باشد."

او در ادامه با تبریک روز خبرنگار گفت:" روز 17 مرداد را به قشر مظلوم و زحمت کش و بی ادعای خبرنگاران تبریک می گویم. نبود رسانه ها باعث می شود که ورزش خیلی زود فراموش شود. رسانه ها فوتبال را زیباتر می کنند. آرزوی سلامتی دارم برایشان و تبریک می گویم."

او همچنین درباره آسیب دیدگی رضا دهقانی بازیکن سابق سپاهان هم گفت:"رضا دهقانی آسیب دیده از ناحیه همسترینگ . فکر می کنم تا آخر بازی ها نتواند تیم را همراهی کند. در بازی با فولاد آسیب دید و بین نیمه تعویض شد که پزشکان گفته اند تا آخر لیگ نمی تواند بازی کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز