خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام:

متاسفانه پاتوسی شرایط خوبی ندارد/ نفت کار را برای ما دشوار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۱۰

جواد نکونام در کنفراس خبری بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از دیدار نفت مسجد سلیمان گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. می دانستیم که تیم حریف سخت‌کوش و پرتلاش است. مقابل این تیم بازی کردن سخت است و باید با برنامه و حوصله بازی می‌کردیم تا نتیجه بگیریم. خوب و با برنامه بازی کردیم و به گل رسیدیم. تیم حریف را مجبور کردیم که از نیمه اول وقت تلف کنند.

وی در ادامه افزود: بعد از گلی که زدیم تعویض‌هایی انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. می‌توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم. فرصت زیادی به حریف ندادیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود. 3 امتیاز شیرین را گرفتیم و این برد را تبریک می‌گویم به همه که حامی ما بودند. قبل از بازی هواداران به هتل آمدند و ما را یاری کردند. تا روز آخر برای فولاد می‌جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم. نه برنامه ای برای قهرمانی داشتیم و نه مورد دیگری بود؛ فقط خواستیم بجنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

نکونام در مورد پاتوسی و شرایط وی بیان کرد: به هر حال ما روی وی حساب باز کرده بودیم و حالا از نبود وی ضربه می‌خوریم. اگر او بود شرایط‌مان بهتر می‌شد. با این وجود نفرات مانند بوعذار را داریم که در شرایط خوبی قرار دارند. در شرایط کنونی مجبور هستیم از پاتوسی استفاده نکنیم. باشگاه قرارداد حرفه‌ای با وی امضا کرده است، اما فعلاً شرایط وی برای بازی ایده‌آل نیست.

نکونام درمورد در مورد حواشی قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان و اینکه شب گذشته آنها به خوبی استراحت نکردند گفت: نیمکت ما بازی‌های بزرگ زیاد دیده است و استرس در تیم ما معنایی ندارد. همه می‌دانند که ما هم در هتل 5 ستاره نبودیم. در هتلی معمولی اسکان داشتیم و اگر موردی وجود داشت تیم حریف باید دیروز می‌گفت نه اینکه حالا بهانه بیاورد. این بازی‌ها تمام می‌شود و چیزی که می‌ماند همین اظهارنظرهایی هست که درمورد یکدیگر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز