خبرگزاری کار ایران

حسین طیبی راهی بنفیکا پرتغال شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۸۷

ملی پوش فوتسال ایران پس از 4 سال بازی در قزاقستان راهی بنفیکای پرتغال شد.

به گزارش ایلنا،ملی پوش فوتسال ایران که 4 سال در غیرت قزاقزستان توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی بنفیکای پرتغال شد.

محمد طیبی پس از رسیدن به بنفیکا گفت: بسیار خوشحالم که به این تیم پیوستم.چالش خوبی برای من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم به پیروزی رسیم چون بنفیکا در طبیعتش همیشه پیروز بوده است.

وی ادامه داد: وقتی شما در بنفیکا هستی فقط پیروزی و برد اهمیت دارد. تمام بازیکنان به بنفیکا به عنوان یکی از بزرگترین تیم های دنیا احترام می‌گذارند که تاریخ پرشکوهی نیز دارد.

طیبی گفت: من چند باری مقابل بنفیکا بازی کرده‌ام و کاملاً آگاه هستم که آنها چقدر تیم خوبی هستند. امیدوارم بتوانیم بهتر و بهتر شویم.

ملی پوش فوتسال ایران تصریح کرد: بنفیکا هواداران زیادی نیز در کل دنیا دارد، بیشتر از هر تیمی در پرتغال و من تاکنون 9 پیام محبت آمیز دریافت کرده‌ام و برای بازی در این تیم خیلی هیجان‌زده هستم. تمام سعیم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد و بتوانم خاطرات خوبی برای هواداران رقم بزنم. اطمینان دارم که می‌توانیم به موفقیت و پیروزی ادامه دهیم و جام‌های زیادی بدست آوریم و بخشی جدید در تاریخ این باشگاه را ترسیم کنیم. به همین خاطر من به بنفیکا آمدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز