خبرگزاری کار ایران

سهرابی: تراکتور سال آینده قوی‌تر از قبل در مسابقات حاضر می‌شود/ تمام بازیکنان شاخص‌مان را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۲۲

مدیرعامل باشگاه تراکتور از آماده‌سازی هرچه قوی‌تر این تیم برای سال آینده خبر داد.

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: مالک باشگاه تراکتور عاشق مردم آذربایجان است و به خاطر هواداران تراکتور، این تیم را در اختیار گرفته و قطعاً سال‌های آینده نیز قوی‌تر از قبل کار خواهیم کرد.

وی در رابطه با شایعات مطرح شده در خصوص جدایی برخی بازیکنان تیم، بیان کرد: بازیکنان شاخص تیم ما، سرمایه‌های فوتبال کشور هستند و هر تیمی آرزو دارد که آن‌ها را در اختیار داشته باشد و ما نیز قطعاً این بازیکنان را حفظ خواهیم کرد و با تقویت بیشتر تیم، قدرتمندتر از سال‌های قبل در رقابت‌های سال آینده حضور پیدا می‌کنیم.

سهرابی تأکید کرد: حواشی ایجاد شده پیرامون تیم در روزهای اخیر، برای برهم زدن تمرکز تیم و نگران کردن هوادارانمان از سوی رقبایی بوده که حرفی برای گفتن در زمین نداشته‌اند و اکنون به دنبال ایجاد حاشیه در بیرون از زمین هستند و باشگاه تراکتور نیز با علم بر این موضوع، به دنبال حفظ تمرکز و آرامش خود برای بازی‌های پیش رو است؛ لذا از هواداران پرشورمان تقاضا داریم که نگران موضوع نباشند.

وی در خصوص برنامه‌های باشگاه تراکتور برای فصل نقل و انتقالات، گفت: در کنار تلاش برای موفقیت در بازی‌های باقی مانده، موضوع نقل و انتقالات را نیز با نظر مستقیم کادر فنی پیگیر هستیم و با صلاحدید مالک و هیات مدیره باشگاه، قدرتمندتر از سال‌های قبل در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: خواهان پیگیری بیشتر موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازی‌های آینده هستیم و همچنین انتظار داریم با عنایت به حساسیت بازی‌های باقی مانده در بالا و پایین جدول برای کسب سهمیه و فرار از سقوط، موضوع دوپینگ نیز با جدیت بیشتری مد نظر مسئولان امر باشد.

وی ادامه داد: از کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز تشکر ویژه داریم که طی هفته‌های اخیر با درک حساسیت بازی‌ها، شاهد بهبود شرایط داوری‌ها بوده‌ایم و انتظار داریم در آینده نیز انتخاب داوران با نهایت دقت و لحاظ کردن جوانب مختلف صورت گیرد.

سهرابی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص مباحث مطرح شده درباره جدایی میمبلا خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد سه ساله وی و با در نظر گرفتن این موضوع که متاسفانه فرزند این بازیکن، به بیماری کرونا مبتلا شده است، وی درخواست قطع همکاری کرده و باشگاه نیز بعد از بررسی و طرح موضوع با کادر فنی و هیأت مدیره، اقدامات لازم را در راستای منافع و مصلحت باشگاه انجام خواهد داد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت اوکاچا حمزاوی اظهار کرد: ما طی ماه‌های اخیر، چندین بار اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیت برای این بازیکن کرده‌ایم که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های پروازی کشور الجزایر، از بخت بد ما بازگشت او به تعویق افتاده است که ما در این راه متضرر شدیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت مصدومیت ایمان سلیمی و رضا اسدی نیز گفت: ایمان سلیمی پس از آسیب دیدگی در بازی مقابل پیکان، بلافاصله تحت مداوا و عمل سرپایی قرار گرفت و شرایط رو به بهبودی دارد و رضا اسدی نیز زیر نظر فیزیوتراپ تیم، در حال درمان است و تلاش کادر پزشکی این است که این دو بازیکن ارزشمند را به بازی‌های آینده برسانند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص ایجاد تغییرات در باشگاه، بیان کرد: تمامی این مسائل کذب است و کلیه عوامل باشگاه و تیم، جهت پیشبرد اهداف با جدیت و قدرت به کار و فعالیت مشغول هستند.

سهرابی در پایان تأکید کرد: از کادرفنی، بازیکنان و سایر عوامل باشگاه که با تلاش‌های شبانه‌روزی، به دنبال موفقیت تیم هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز