خبرگزاری کار ایران

الگوبرداری فرهاد از کی‌روش و برانکو!

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۰۳

کار مجیدی در واقع نوعی الگوبرداری از کی روش و برانکو است که پیش از وی در تیم‌های‌شان از این روش برای بالا بردن انگیزه بازیکنان استفاده کرده بودند.

به گزارش ایلنا،فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی‌ها معمولا در بحث‌های انگیزشی بسیار موفق عمل می‌کند و از آنجایی که رابطه صمیمانه‌ای هم با شاگردانش دارد همواره مسائل ویژه‌ای بین آنها وجود دارد.

یکی از این موضوعات پاداش‌های نقدی است که مجیدی برای بازیکنان استقلال در نظر می‌گیرد. او که قبلا هم به برخی بازیکنان بابت کارهای خاص شان پاداش هایی داده بود، قبل از بازی با سپاهان هم وعده کرد در صورت برد در این مسابقه به هر یک از بازیکنانی که در اردوی قبل از بازی باشند مبلغ 200 دلار نقدی پاداش می‌دهد.

بعد از پیروزی استقلال مقابل سپاهان مجیدی به این وعده خود عمل کرد و به هرکدام از بازیکنانی که در اردوی قبل از دیدار حاضر بودند مبلغ 200 دلار پاداش داد تا روحیه آنها برای دیدار با شهرخودروی مشهد نیز بالا برود.این در حالی است که مسئولان باشگاه استقلال هم در نظر دارند پاداش دو برد مقابل پارس جنوبی و سپاهان را قبل از دیدار با شهرخودرو به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند.

با این حساب برد استقلال برای فرهاد حدود 90 میلیون تومان تمام شده است. البته اگر تعداد نفرات جایزه گرفته 20 نفر بوده باشد و دلار را هم 22هزار تومان در نظر بگیریم. این کار مجیدی در واقع نوعی الگوبرداری از کی روش و برانکو است که پیش از وی در تیم‌های‌شان از این روش برای بالا بردن انگیزه بازیکنان استفاده کرده بودند.

گفتنی است؛ استقلال پنجشنبه در مشهد میهمان شهرخودرو است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز