خبرگزاری کار ایران

کسب سهمیه از نان شب واجب‌تر است

حاجیلو:تمرکز فرهاد را به هم نزنید

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۵۳

سرپرست سابق استقلال در تمرین تیم ملی جوانان حضور یافت.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو سرپرست سابق استقلال و مدیر فعلی آکادمی می‌گوید آبی‌ها در دیدار مقابل سپاهان یک برد زیرکانه را به دست آوردند بردی که به آنها در کسب عنوان نایب قهرمانی کمک خواهد کرد البته حاجیلو دیدار مقابل شهرخودرو را هم سخت عنوان کرد.

 در تمرین تیم ملی جوانان حضور داشتید؟

من دوستی نزدیکی با پرویز مظلومی دارم و برای اینکه به وی خوشامد بگویم به تمرین تیم جوانان رفتم. اتفاقا باید از آقای مظلومی تشکر کنم که برخورد خیلی گرمی با من داشت و حتی بازیکنان تیم را جمع کرد تا من دقایقی برای آنها صحبت کنم.

صحبت خاصی هم بین شما رد و بدل شد؟

به هر حال من چند سال سرپرست تیم ملی بودم و با کار در رده‌های ملی آشنا هستم. یکسری حرفها بین ما رد و بدل شد. در کل برای مظلومی آرزوی موفقیت کردم و این را هم بدانید که وی کار سختی دارد.

 یعنی معتقدید که او نمی‌تواند نتایج لازم را کسب کند؟

منظوم این نبود. مظلومی چند سال در تیم غرب آسیا حضور داشته و حتی با این تیم عنوان قهرمانی را هم کسب کرده و می‌داند که چطور از بازیکنان جوان بهره ببرد.

 بازی استقلال مقابل سپاهان را تماشا کردید؟

اتفاقا این بازی را به دلیل حساسیت بالایش تماشا کردم. استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست روی حرفه‌ای‌گری و به قول فوتبالی‌ها زیرکانه 3 امتیاز شیرین را به دست بیاورد. این 3 امتیاز برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر بود زیرا به نوعی در راه رسیدن به عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه به این تیم کمک خواهد کرد.

نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت چقدر تاثیرگذار بوده است؟

قلعه‌نویی مربی است که حضورش کنار نیمکت به بازیکنان انگیزه می‌دهد اما بنا به دلایلی که ایشان مشکل قلبی داشته نتوانسته روی نیمکت حضور داشته باشد. من برای دوست خوبم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر وی را دوباره روی نیمکت تیمش ببینم.

 این روزها بحث تغییر سرمربی در پایان فصل شنیده می‌شود؟

فرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است. او کارش را دوست دارد و می‌خواهد با استقلال به موفقیت برسد. با توجه به اینکه استقلال تا پایان فصل بازیهای حساسی را در پیش دارد، نباید تمرکز فرهاد را به هم زد و البته باید بیشتر به او کمک کرد تا سهمیه آسیا را کسب کند.

 استقلال باید در یک بازی حساس دیگر به مصاف شهرخودرو برود؟

آن بازی هم سخت است. شهرخودرو خودش به دنبال کسب سهمیه است و فکر می‌کنم یکی از بازیهای جذاب نیم فصل دوم را در مشهد شاهد باشیم. استقلال اگر از این خان هم عبور کند می‌تواند به یک رتبه خوب در پایان فصل دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز