خبرگزاری کار ایران

سید احمد موسوی در گفتگو با ایلنا

برخی باعث شدند برخلاف میل خود تراکتور را ترک کنم/ پیشنهاد خوبی از صدرنشینان لیگ داشتم اما باشگاه تراکتور اجازه نداد/ گل گهر پتانسیل مدعی شدن در لیگ برتر را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۸۴

مدافع گل گهرسیرجان در خصوص شرایط این روزهای این باشگاه و تلاش مضاعف آنها برای حفظ این تیم در لیگ برتر گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر گل گهر در ورزشگاه شهید سلیمانی پذیرای فولاد خوزستان بود که در انتها این بازی بدون رده بدل شدن گل با نتیجه مساوی به پایان رسید.

سید احمد موسوی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. اگر ما کمی زرنگ تر بودیم موفق می شدیم تا فولاد را شکست دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. من چند ارسال داشتم که با بدشانسی یونس شاکری و منشا توپ تبدیل به گل نشد. خداراشکر روند خوب خود را ادامه دادیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و همین تک امتیاز نیز مقابل فولاد که مدعی کسب سهیمه آسیایی است و بسیاری از تیم های بزرگ مثل استقلال را برده ارزشمند است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم تا در بازی های بعد نیز نتیجه بگیریم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

مدافع گل گهر در مورد شرایط ایده آل گل گهر قبل از شیوع ویروس کرونا و در دروان پسا کرونا بیان کرد: تیم ما قبل از کرونا شرایط خوبی را سپری می کرد. ولی بعد از شروع مجدد مسابقات در بازی های ابتدایی تیم بازی خوبی از خود به نمایش نمی گذاشت. اما رفته رفته شرایط تیم تغییر کرد و نتایج مطلوبی گرفتیم. در این میان نیز حضور مجتبی سرآسیایی کمک ویژه ای به ما کرد و رفته رفته بچه ها به خودباوری لازم رسیدند کی می توانند در این لیگ نتایج بهتری بگیرند و تیم در جدول در جایگاه شایسته تری قرار بگیرد. این رتبه در شان گل گهر و مردم سیرجان نیست و همین موضوع در ما ایجاد احساس مسئولیت کرده است. در3 بازی اخیر هم به خوبی نشان دادیم که تمامی ما همه حواشی را کنار گذاشتم و یک دل شده ایم تا این تیم را بخاطر مردم سیرجان در لیگ برتر حفظ کنیم. تا قدران زحمات کسانی باشیم که در این سال ها برای حضور این تیم در لیگ برتر تلاش کردند. به خصوص آقای جواهری و مدیریت تیم زحمات فراوانی برای این تیم و این مجموعه کشیده اند. این تیم با توجه به امکاناتی که دارد لایق بهترین هاست و واقعا  با هدف گذاری که مدیران این تیم دارند شک نکنید چند سال دیگر این تیم در لیگ ایران و حتی در آسیا مدعی خواهد بود.

وی در مورد اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی گل گهر اظهار داشت: من با ایشان تجربه آشنایی و کار کردند نداشتم. اما آقا مجتبی انسانی با شخصیت و حرفه‌ای است. اضافه شدن ایشان به کادر فنی باعث شده تا روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند و این تاثیر خود را به خوبی روی تیم گذاشته است.

وی در ادامه مورد بازی حساس این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی از دو جهت برای ما بسیار سخت و دشوار است. اول اینکه به خاطر شرایط آب و هوایی بازی سخت و طاقت فرسایی را خواهیم داشت. نفت نیز تیم خوبی است و نظم دفاعی خوبی دارد. من تجربه کار با آقای تارتار را داشته‌ام و به خوبی می‌دانم ایشان به نظم و انضباط پایبند هستند و تیم‌های تحت هدایت ایشان با نظم بازی می‌کنند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. ما نیز دیگر آن گل گهر سابق نیستیم و شرایط تیم به کلی تغییر کرده است. قطعا ما برای نباختن پا میدان نمی‌گذاریم و می‌رویم تا 3 امتیازی بازی را کسب کنیم. 

بازیکن سابق تراکتور در خصوص جدایی خود از این تیم بیان کرد: برخی مشکلات در این تیم به وجود آمد تا با توجه به علاقه من به این تیم و هواداران آن باعث شد تا علی رغم میل باطنی خودم مجبور شوم از این تیم جدا شوم. برخی از افراد در این باشگاه من را اذیت می‌کردند. با توجه به بازی های که برای این تیم انجام دادم،  بازیکنی نبودم که به من بگویند نیا و برو ولی کار را به جای رساندند که من خودم مجبور شوم باشگاه را ترک کنم. چند پیشنهاد خوب از تیم های صدرنشین و مدعی کشب سهیمه آسیایی داشتم اما از آنجا که تراکتور نمی‌خواست مدعیان و رقبایش قوی تر شودند اجازه پیوستن من به این تیم ها را نداد و در نتیجه من راهی سیرجان شدم.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز