خبرگزاری کار ایران

امباپه "شاید" مقابل آتالانتا بازی کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۴۲

بر خلاف سایر گمانه زنی‌ها که اغلب منفی هستند، کیلیان امباپه احتمالا بتواند در فهرست پی اس جی برای بازی با آتالانتا قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه هفته پیش و در جریان فینال جام اتحادیه فرانسه برابر سنت اتین از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و به نظر می‌رسد دیدار تیمش مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان که روز 22 مرداد برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد.

پزشکان باشگاه فرانسوی اعلام کرده اند که امباپه حدود سه هفته از میادین دور خواهد ماند و این در حالی است که PSG روز 22 مرداد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود. توماس توخل سرمربی پی اس جی در مورد او گفته بود که برای حضور مقابل آتالانتا نیاز به معجزه دارد اما نشریه اکیپ ادعا می کند شانس حضور ستاره فرانسوی در این بازی حساس چندان هم پایین نیست.

روزنامه اکیپ در مورد امباپه نوشت:« امباپه پاریسی‌ها را امیدوار کرده است. وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن بسیار بهتر شده و شانس حضورش در دیدار برابر آتالانتا 50 درصد است.» امباپه در بازی نهایی جام حذفی فرانسه بین پی اس جی و لیون نیز در ورزشگاه حاضر بود و در جشن قهرمانی تیمش نیز شرکت کرد. او در مراسم جشن قهرمانی پاری سن ژرمن در جام اتحادیه با عصا شرکت کرده بود. به فاصله 11 روز تا بازی پی اس جی و آتالانتا حالا پاریسی ها با خوشبینی بیشتری به حضور امباپه حداقل روی نیمکت نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز