خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید کونته از مدیریت باشگاه اینتر

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۸۵

بعد از دیدار با آتالانتا سرمربی تیم اینتر از مدیریت این باشگاه انتقاد شدیدی انجام داد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم اینتر پس از برتری مقابل آتالانتا اگرچه نایب قهرمانی در سری آ را مسجل کرد اما از عملکرد مدیریت این باشگاه انتقاد کرد.

آنتونیو کونته گفت: "بازیکنان و کادر فنی به علت دستیابی به کارنامه ای که مدت طولانی در اینتر حاصل نشده بود سزاوار تمجید هستند. هنوز با یوونتوس فاصله داریم و این یک فاصله بزرگ است. ما باید باهوش بوده و به یکباره از ناراحتی شدید به مرز شادی نرسیم، زیرا هر دو احساس اغراق شده است. ما کار خود را در سری آ انجام دادیم، در کوپا ایتالیا رسیدن به نیمه نهایی پیشرفت کردیم و حالا می خواهیم در لیگ اروپا موفق ظاهر شویم.

این سال سختی برای من بود و من از داشتن این گروه حرفه ای که تمام تلاش خود را می کنند رضایت داریم. یوونتوس برای نهمین سال متوالی اسکودتو را جشن می گیرد و آنها یک بار دیگر ثابت کردند که به وضوح قوی تر هستند، زیرا برای پیشرفت تلاش کردند، در حالی که سایرین فقط سعی کردند فاصله را کاهش دهند.

ما تلاش کردیم اما باشگاه به خوبی در مقابل حملات با ما از کادر و بازیکنان دفاع نکرد. ما باید در همه زمینه ها از جمله خارج از زمین رشد و پیشرفت کنیم و یک باشگاه بزرگ باید بیشتر از بازیکنان خود محافظت کند. ما در پایان فصل در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد، من باید با رئیس باشگاه ملاقات کنم و او حالا در چین است.

اخیرا مصاحبه ای از لوچیانو اسپالتی در سال 2017 در اینتر دیدم، ما حالا در سال 2020 هستیم و هیچ چیز تغییر نکرده است. ما اندازه فصل سه گانه امتیاز گرفتیم و گرچه رفتار تندی با ما شد، اما کسی از باشگاه از ما دفاع نکرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز