خبرگزاری کار ایران

شجاعیان به تیم ملی هم می‌تواند کمک کند

رمضانی:قائدی گل دهم خود را به زودی می‌زند/ پیروزی مقابل سپاهان اتفاق بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۹۳

سرپرست تیم استقلال می گوید قائدی به زودی گل دهم خود را خواهد زد.

به گزارش ایلنا، سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال معتقد است استقلال 10 نفره با پیروزی مقابل سپاهان توانسته یک اتفاق بزرگ را رقم بزند و به نوعی در جدول هم جایگاهش را ارتقاء ببخشد. با سرپرست آبی‌ها پس از این پیروزی در خصوص شرایط این روزهای آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

توانستید در یک بازی حساس سه امتیاز باارزش را کسب کنید؟

بازی بسیار سخت و حساس بود و ما باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم تا با عدم نتیجه‌گیری سایر تیمها خودمان را در جدول بالا بکشیم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی حساس 10 نفره سپاهان را شکست دهیم.

 اما اعتراض‌هایی هم به عملکرد داوری داشتید؟

به هر حال بازی بسیار سنگینی بود و هم روی تیم داوری و هم روی هر دو تیم فشار وارد بود. این بازی تمام شد و ما به تیم داوری خسته نباشید می‌گوییم حتی آخر بازی همدیگر را نیز در آغوش گرفتیم و همه چیز فراموش شد.

اما استقلالی‌ها نسبت به اخراج رضاوند اعتراض داشتند؟

ما نمی‌خواهیم بازی را کارشناسی کنیم. به هر حال همانطور که گفتم بازی به پایان رسید و ما توانستیم جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

مهدی قائدی این روزها بابت عدم گلزنی تحت فشار است؟

مهدی یک مصدومیت جزئی داشت که همین باعث شد تا ما نتوانیم در بازی قبلی از او به طور کامل استفاده کنیم. مهدی بازیکن بسیار قابلی است او جوان است و جای پیشرفت دارد. اتفاقات این هفته‌ها برایش در آینده تجربه خواهد شد. من مطمئنم که مهدی بالاخره گل دهم خودش را هم خواهد زد.

 دیاباته هم به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر رسید؟

شیخ بسیار بازیکن باکیفیتی است. او حتی در تمرینات هم بهترین عملکرد را دارد. امیدوارم بتوانیم در کنار شیخ و کنار سایر بازیکنان در لیگ به یک رتبه بسیار خوب برسیم و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

 از رفتارهای امید نورافکن هم خیلی ناراحت بودید؟

 کاری به شخص ندارم اما این را بگویم وقتی یک بزرگتر با فرد صحبت می‌کند باید احترامش را نگه داشت.

خیلی‌ها بعد از بازی گفتند نبودن قلعه‌نویی روی نیمکت در این پیروزی استقلال تاثیرگذار بوده است؟

به هر حال نبود سرمربی روی نیمکت تاثیرگذار است اما این را هم در نظر بگیرد که استقلال خیلی خوب بازی کرد و 10 نفره توانست یک اتفاق خوب را رقم بزند.

پنجشنبه هم باید به یک شهر دیگر قرمز یعنی مشهد بروید؟

دیگر رفتن به این شهرهای قرمز عادی شده است. فقط مراقب هستیم که اتفاقی برای بازیکنان نیفتد.

 وضعیت فردین رابط چگونه است؟

ایشان در تیم ملی جوانان به بیماری کرونا مبتلا شد. با هماهنگی که با پزشکان تیم انجام دادیم یک بار دیگر از وی تست گرفتیم که متاسفانه آن تست هم مثبت اعلام شد. فعلا او را قرنطینه کردیم تا شرایطش بهتر شود.

 سازمان لیگ هم رسما اعلام کرد که استقلال نمی‌تواند از داریوش شجاعیان استفاده کند؟

به هر حال من فکر می‌کنم سازمان لیگ می‌توانست یک رایزنی با فیفا انجام دهد و یک راهکار جدید برای استفاده از شجاعیان صورت بگیرد. داریوش سرمایه ملی است و حتی می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز