خبرگزاری کار ایران

زنوزی ثابت کرده عاشق تراکتور است و از جیب خرج می‌کند

فراز کمالوند: هواداران تراکتور از زنوزی حمایت کنند/ او زحمات زیادی برای خوشحالی مردم آذربایجان کشیده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۵۰۸

سرمربی سابق تراکتور از هواداران این تیم خواست صبور باشند و از مالک باشگاه حمایت کنند.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره نتایج اخیر تیم تراکتور و نگرانی بخشی از هواداران نسبت به عدم کسب سهمیه آسیایی بیان کرد: من به عنوان کسی که هم در تراکتور کار کردم و هم مدتی در گسترش فولاد در کنار آقای زنوزی بودم، از هواداران فوتبال آذربایجان و به خصوص تراکتور می‌خواهم سعه صدر داشته باشند و با صبر و حوصله و حمایت از مجموعه تراکتور این تیم را در مسیر درست هدایت کنند.

وی ادامه داد: آقای زنوزی طی چند سال گذشته زحمات زیادی برای سربلندی فوتبال آذربایجان کشیده و برای تراکتور هم هرکاری از دستش برآمده انجام داده است. او با هزینه شخصی در شرایطی که مشکلات اقتصادی متعددی بر کشور و جامعه حکمفرما است پول زیادی را وارد چرخه فوتبال کرده و تنها هدفش هم سربلندی و خوشحالی مردم آذربایجان است. در این شرایط باید ضمن قدردانی از زحمات او حمایتش کنیم تا بتواند برنامه هایش را در تراکتور به طور کامل اجرا کند.

سرمربی سابق تراکتور همچنین گفت: مدیریت فوتبال کار دشواری است و اینکه شما بخواهید با درآمدزایی ناچیز فقط از جیب خود هزینه کنید کار هرکسی نیست. زنوزی اما ثابت کرده عاشق فوتبال و تراکتور است و برای موفقیت این تیم و هوادارانش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به نظرم باید زمان بدهیم تا اعضای تیم کارشان را جلو ببرند و انشاالله در بازی های آینده آنچه مدنظر کادر مدیریتی باشگاه و هواداران فهیم تراکتور است حاصل می‌شود.

به نظر من تراکتور امسال مجموعه خوبی را در اختیار دارد و کادر فنی جوان  تیم میتواند این تیم را صاحب سهمیه آسیایی کند اما در این راه حمایت هواداران از این مجموعه در این شرایط حساس کلیدی ترین عامل برای کسب موفقیت است.کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان تراکتور الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارند و انتقاد در این شرایط اصلا به صلاح مجموعه تراکتور نیست.

کمالوند در پایان افزود: هنوز ۳ بازی حساس دیگر از لیگ برتر باقیمانده و به طور حتم همه اعضای باشگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سهمیه آسیایی از لیگ برتر را به دست بیاورند.‌ضمن اینکه تراکتور در جام حذفی نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارد و با درایت مالک باشگاه و کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان توانمند می‌شود در پایان فصل هواداران را راضی و خشنود کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز