خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: به تهران آمده بودیم تا 3 امتیاز را به قلعه نویی تقدیم کنیم/ در شرایط طبیعی هیچکدام از 2 گل را نباید می‌خوردیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۲۹۰

مربی سپاهان اتفاقات غیر طبیعی فوتبالی را دلایل شکست تیمش می‌داند.

به گزارش ایلنا، تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان در کنفرانس پس از دیدار حساس برابر استقلال که با شکست  2 بر 1 سپاهان همراه شد، در مورد این بازی گفت: بعد از هفته سختی که سپری کردیم، همانطور که می دانید مشکلاتی برای مربی ما ایجاد شد و چند بازیکن را نداشتم. هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی بود و با این هدف به بازی آمده بودیم.

او سپس با اشاره به جریان بازی عنوان کرد: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و اجازه ایجاد موقعیت به استقلال ندادیم. در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و سعی کردیم کارهای سخت تری را انجام دهیم. کاری که که در نیمه اول انجام دادیم را نتوانستیم در نیمه دوم ادامه دهیم.

او سپس ادامه داد: همانطور که گفتم ما به تهران آمده بودیم تا سه امتیاز را به امیرخان و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم ولی  نتوانستیم. دو گلی را خوردیم که طبیعتا چنین گل هایی نمی خوردیم.

تکسیرا با اشاره به اتفاقات بازی حرف هایش را از سر گرفت و گفت: به هر حال این اتفاقات فوتبال است. این فوتبال است. وقت های زیادی در بازی تلف شد. بازیکنان ورود و خروج داشتند. این فوتبال است و واقعا سخت است.

او در مورد کارت قرمز آرش رضاوند اینطور واکنش نشان داد: من صحنه را ندیدم. فکر می کنم همانطوری که ما سعی کردیم، بهترین تلاشمان را انجام دهیم، داور هم همین تلاش را داشت.

تکسیرا در مورد غیبت امیرقلعه نویی اضافه کرد: ایشان سرمربی ما هستند و خیلی مهم است که همیشه در کنارمان باشد.

او در مورد اینکه در بازی بعدی استقلال هم امیرقلعه نویی غایب خواهد بود، اضافه کرد: ما تمرکزمان روی بازی بعدی تیم است و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. پزشکان در این مورد تصمیم خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز