خبرگزاری کار ایران

جلالی: بازی مقابل فولاد کاملا قفل بود/ باید با پستی و بلندی‌های فوتبال کنار بیاییم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۲۷۳

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خیلی قفل بود. حریف کوچکترین موقعیتی نتوانست ایجاد کند و ما هم نتوانستیم.

 به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی سنگین و فشرده‌ای بود. بازی خیلی قفل بود. حریف کوچکترین موقعیتی نتوانست ایجاد کند و ما هم نتوانستیم.

جلالی ادامه داد: بازی بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود به خاطر اینکه امسال فولاد این خصوصیت ویژه و این بازی را دارد. ما هم سعی کردیم با آن‌ها همینطور بازی کنیم. خیلی نیاز داشتیم اما با همین یک امتیازی که گرفتیم می‌توانیم برای آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد عدم نتیجه‌گیری این تیم با وجود شرایط میزبانی در سیرجان اظهار داشت: اولاً ما در دور برگشت یعنی در 12 بازی اخیر 19 امتیاز گرفتیم پس نتایج ما بد نبوده، کلاً پنج برد داریم که سه‌تای آنها در سیرجان بوده، پس این هم نمی‌تواند بد باشد. در دو بازی آخرمان بله، مثلاً مقابل شهرخودرو در اینجا نباید می‌باختیم. یک بازی خیلی برتری انجام دادیم و حتی موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما در دقیقه 90 گل خوردیم. یا در این بازی، من فکر می‌کنم این سؤال فقط در دو بازی آخر مصداق داشته باشد. 

جلالی در مورد اینکه آیا از نتیجه بازی امشب مقابل فولاد راضی است، گفت: ما به سه امتیاز نیاز داشتیم برنامه‌ریزی کارمان هم برای همین بود ولی با حریف قدری بازی داشتیم. در هر صورت یک امتیاز هم ما را در جدول خیلی امیدوار نگه می‌دارد. 

وی در مورد داوری این مسابقه اظهار داشت: داوری به نظرم مشکلی نداشت و خوب بود در یک صحنه به خاطر کرنر اعتراض کردند که فکر می‌کنم کمک داور تمرکز نداشت.

جلالی در مورد ادامه راه گل‌گهر گفت: به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم. در سه بازی اخیر هفت امتیاز گرفتیم بنابراین حق داریم امیدوار باشیم. وضعیت‌ تیم‌مان بهتر شده شاید در سه بازی قبل از این سه بازی می‌توانستیم امتیاز بگیریم الان خیلی آسوده‌ خیال بودیم. در هر صورت فوتبال همین است و با پستی‌ بلندی‌های آن باید کنار بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز