خبرگزاری کار ایران

صفیری:بهترین داوران را برای هفته های پایانی لیگ انتخاب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۱۶۹

رئیس کمیته داوران گفت: با توجه به حساسیت بازیهای لیگ برتر و دسته اول فوتبال در هفته های باقیمانده کمیته و دپارتمان داوران سعی در استفاده از بهترین و زبده ترین داوران در مسابقات مذکور را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صفیری در خصوص هفته های پایانی لیگ برتر گفت: وارد کردن فشار به داوران در مسابقات و هجمه به آنان به جز بر هم زدن تمرکز و سلب امنیت کاری آنها ثمری در پی نخواهد داشت. توجه تمام عزیزان زحمتکش در عرصه فوتبال به ویژه بازیکنان، مربیان ، سرپرستان و مسئولین باشگاهها را به این نکته جلب می کنم که داوران موجود تمام داشته های داوری این کشور می باشند که بعضا سالیان سال به این کار اشتغال داشته و هیچ داوری شرافت و سابقه کاری خود را با هیچ چیزی عوض نمی کند.

وی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال افزود: پس در این برهه زمانی ایجاد آرامش و امنیت کاری برای داوران عزیز وظیفه همه ما اهالی فوتبال است. مطمئنا کمیته داوران حق حفاظت و دفاع از حقوق این زحمتکشان عزیز را وظیفه خود دانسته و همیشه برای خود محفوظ می دارد. قطعا با توجه به حساسیت بازیهای لیگ برتر و دسته اول فوتبال در هفته های باقیمانده کمیته و دپارتمان داوران سعی در استفاده از بهترین و زبده ترین داوران در مسابقات را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز