خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به دنبال رکورد شکنی تاریخی مقابل نساجی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۱۲۰

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری و در دیدارهای خارج از خانه، عملکرد فوق العاده ای داشته‌اند.

سرخ‌ها در فصل جاری و با گذشت ۲۶ هفته از لیگ نوزدهم تاکنون در ۱۳ دیدار خارج از به مصاف رقبا رفته‌اند که حاصل آن ۱۱ برد، ۲ باخت و کسب ۳۳ امتیاز بوده است. هر دو باخت خارج از خانه در دور رفت بوده و پرسپولیس مقابل تراکتور و شهرخودرو با یک گل بازی را واگذار کرده است. در دور رفت گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو بود.

برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان درواقع دهمین برد پیاپی سرخ‌ها در بازی‌های خانه بود؛ رکوردی دست نیافتنی که پرسپولیس لیگ نوزدهم از خود برجای گذاشت. حالا سرخ‌ها در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر این بار میهمان تیم نساجی هستند و تلاش می‌کنند به این روند خود ادامه دهند.

علاوه بر نساجی قائمشهر، گل گهر سیرجان نیز دیگر میزبان پرسپولیس در هفته‌های باقی مانده لیگ خواهد بود و پرسپولیس در صورتی که بتواند امتیازات کامل این دو بازی را نیز کسب کند رکوردش را دست نیافتنی‌تر خواهد کرد.

گفتنی است که سرخپوشان در لیگ جاری در ۱۳ بازی خارج از خانه‌ که به مصاف رقبا رفته‌اند ۲۳ گل زده و فقط سه گل دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز