خبرگزاری کار ایران

مجمع فدراسیون والیبال در یک نگاه

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۸۴

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال امروز (شنبه) به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال به صورت آنلاین و به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون‌ها، جعفر سمیعی زفرقندی مدیرکل حراست وزارت ورزش، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، مهدی اسلامی خزانه‌دار، محمد جواد یزدان‌پناه بازرس، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امورمجامع و نمایندگان تربیت بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، ورزشکاران بانوان و آقایان به صورت حضوری در این مجمع شرکت کردند.
روسا و سرپرست هیات‌های استانی والیبال نیز با حضور در ادارت کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت آنلاین در مجمع عمومی فدراسیون والیبال شرکت کردند.
قرائت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپی از عملکرد والیبال در سال 1398، زینت‌بخش آغازین مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال بود.

مجمع فدراسیون والیبال در یک نگاه


سپس رئیس فدراسیون والیبال در ارائه گزارش سال 98 فدراسیون، تاکید کرد که در نیمه نخست سال 98 شاهد افتخارات زیادی بودیم و افزود: والیبال در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت که قهرمانی جوانان ایران در جهان به عنوان رکورد جدیدی در این رشته ورزشی ایران نیز به ثبت رسید.
دکتر داورزنی میزبانی دو هفته لیگ ملت‌ها در ارومیه و اردبیل و میزبانی قهرمانی مردان آسیا در تهران را از عملکردهای بسیار خوب والیبال ایران در سال 98 دانست و گفت: تیم ملی والیبال ایران در سال 98 برای دومین بار سهمیه بازی‌های المپیک کسب کرد و ساحلی نیز عملکرد خوبی داشت که امیدوارم امسال نیز این روند را ادامه یابد.

مجمع فدراسیون والیبال در یک نگاه


در ادامه مجمع، حسابرس فدراسیون والیبال گزارش خود را ارائه کرد و علی‌نژاد رئیس مجمع چند سئوال را مطرح کرد و بازرس جواب آن‌ها را داد و در نهایت گزارش حسابرس فدراسیون به تصویب مجمع رسید.
گزارش سال 98 خزانه‌دار فدراسیون والیبال نیز در ادامه کار مجمع از سوی اسلامی مطرح شد. داورزنی در تکمیل گزارش خزانه‌دار و درباره موضوع بدهی باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یک به فدراسیون والبیال، گفت: این موضوع به عنوان یکی از موارد تخلف فدراسیون مطرح شده است.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که بر اساس قوانین امکان کمک فدراسیون به باشگاه‌ها وجود ندارد و جرم محسوب می‌شود، افزود: با توجه به این که تسویه باشگاه‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی الزام‌آور است، اصرار داریم که باشگاه‌ها هرچه سریع‌تر بدهی خود را بپردازند.

مجمع فدراسیون والیبال در یک نگاه


وی تصریح کرد: از روسای هیات‌های استانی و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز انتظار همکاری بیشتر در این زمینه داریم.
در ادامه این مجمع، گزارش‌های مالی و بازرسی سال 98 فدراسیون نیز به تصویب اعضای مجمع رسید. همچنین برنامه عملیاتی و بودجه سال 99 فدراسیون والیبال در این مجمع بررسی و تصویب شد.
موضوع حامی مالی فدراسیون والیبال دیگر موضوع مطرح شده در مجمع بود که رئیس فدراسیون والیبال درباره آن، افزود: بر اساس قرارداد قبلی، بانک گردشگری تا فروردین ماه سال 1400 حامی فدراسیون والیبال است.
داورزنی با بیان این که امسال به دلیل لغو تمامی مسابقات، بانک هیچ تبلیغی از طریق والیبال نداشته است، گفت: در مذاکرات انجام شده، بانک گردشگری درخواست تمدید یک ساله قرارداد را دارد، اما این موضوع باید در مجمع فدراسیون تصویب شود که بتوانیم برای سال آینده با 20 درصد افزایش، قرارداد همکاری را تمدید کنیم.
در ادامه مجمع، موضوع تمدید یک ساله قرارداد بانک گردشگری و آئین‌نامه اجرایی و انضباطی برگزاری مسابقات سال 99 فدراسیون والیبال، مطرح و تصویب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز