خبرگزاری کار ایران

نیمکت نشینی ارسلان؛ قایدی فیکس شد

رونمایی از ترکیب استقلال مقابل سپاهان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۱۵

استقلال تهران امشب در بازی حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان بازی بزرگ هفته برابر سپاهان اصفهان خواهد بود. استقلال تهران به عنوان تیم سوم جدول رده بندی امشب سعی دارد تا پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم طی چهار بازی پیش رو(سپاهان-شهرخودرو-پیکان-شاهین بوشهر) به حداکثر امتیازات دست پیدا کرد و بتواند در جدول رده بندی به سهمیه آسیایی دست پیدا کند.

آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی در هفته گذشته با دو گل بازی معوقه مقابل پارس جنوبی جم را به پایان رساندند تا با کسب سه امتیاز از رتبه پنجم صعود کنند. تساوی شب گذشته تراکتور تبریز فرصت خوبی برای استقلال و سپاهان شد که هر کدام از آنها با کسب برتری در بازی امشب بتوانند با فاصله دو امتیازی نسبت به سرخپوشان تبریزی جایگاه دوم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشند.

وریا غفوری، علی کریمی، سید حسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد بلبلی، حسین پورحمیدی، شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، سینا خادمپور و آرش داج‌لیری 20 بازیکنی هستند که در اردوی استقلال برای مصاف با سپاهان حضور دارند.

تنها غایب سرشناس استقلال برای بازی امشب علی دشتی است که دو بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و ظاهرا شرایط ایده آلی برای این بازی نداشته است و از سوی کادرفنی در لیست قرار نگرفته است.

با نظر فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال در مصاف سپاهان هستند. روی نیمکت استقلال هم حسین پورحمیدی، محمد دانشگر، سینا خادم‌پور، فرشید باقری، ارسلان مطهری، هرویه میلیچ، سیاوش یزدانی، محمد بلبلی و آرش داج‌لیری حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز