خبرگزاری کار ایران

صادقی: ما برای برد آمده بودیم و حریف برای تساوی/ این 3 امتیاز را به کاشانی تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۸۹

سرمربی سایپا در مورد برتری تیمش مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی نزدیکی بود و تیم ماشین‌سازی با توجه به جایگاهش در جدول به دنبال کنترل بازی و کسب حداقل امتیاز بود و اگر توانست به گل هم برسد. با این حال هدف ما این بود که سه امتیاز بازی را بگیریم و خدا هم به ما کمک کرد و به این هدف رسیدیم.

وی افزود: بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم در این بازی باید روی ضربات ایستگاهی، اوت دستی و کرنر به گل برسیم. از طرفی دروازه‌بان ما دو موقعیت خیلی خوب را گرفت. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که دادیم تیم ما بهتر بازی کرد و نیمه دوم در اختیارمان بود و موقعیت هم ایجاد کردیم. خوشبختانه خدا هم کمک کرد تا پیروز شویم. باید از کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا هم تشکر کرده و این برد را به او تقدیم کنم. از وقتی کاشانی آمد به تیم ما کمک و حمایت‌مان کرده است. با اینکه پیروز نمی‌شدیم اما این حمایت ادامه داشت و به ما انگیزه و اعتماد به نفس می‌داد. امیدوارم بازهم بتوانیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دو بازی فولاد و پرسپولیس که از حساسیت بالایی برای تیمش برخوردار است، گفت: هفته بعد با فولاد بازی داریم و سپس با نفت مسجدسلیمان و در بازی آخر با پرسپولیس بازی می‌کنیم. قبل از بازی گفته بودم چهار بازی مهم داریم که مهم‌ترین آنها بازی با ماشین‌سازی است. خوشبختانه پیروز شدیم و حالا برای سه بازی آینده آماده می‌شویم و هدف‌مان ارتقای جایگاه‌مان در جدول است.

صادقی درباره قضاوت داور مسابقه اظهار داشت: قضاوت این بازی به نظرم خیلی سخت بود. بازی نزدیکی بود و برخوردهای زیاد شکل گرفت. اعتراض هم از طرف ما و تیم حریف صورت گرفت که طبیعی است، اما به نظرم داوری مشکلی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز