خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ: مطمئنم شانس هم به ما روی خوش نشان می‌دهد/ نتایج ما با آنالیزها همخوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۵۰

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: در این مسابقه محکوم به پیروزی و گرفتن سه امتیاز هستیم. در سه بازی گذشته نمایش خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه نتیجه‌ای به دست نیاوردیم؛ باید تمام این مسائل را فراموش کنیم و فردا فقط به دنبال پیروزی برابر حریف باشیم.

او در خصوص شرایط بازیکنان ذوب‌آهن ابراز کرد: بازیکن کرونایی داشتیم و الان هم بازیکن مصدوم داریم. هادی محمدی را بخاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت، اما دیگر بازیکنان ما بدانند هر کسی را هم نداشته باشیم، باید آماده باشند و نمایش خوبی ارائه دهند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: آن بازیکنانی که قرار است فردا به زمین بروند و بازی کنند، باور دارم که می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای  غایبان باشند و این توانایی را دارند که وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

بوناچیچ اضافه کرد: قبل از دیدار با تمام حریفان‌مان و نه فقط نفت مسجدسلیمان، از تمام زوایا به بازی آنها را نگاه و آنالیز می‌کنیم؛ متاسفانه هرچند آنالیزهای ما خوب بودند، با اتفاقاتی که در زمین افتاده و بدون کسب نتیجه همراه بوده، هیچ تطابقی نداشته است.

او با بیان اینکه آنالیز دقیقی از نفت مسجدسلیمان داشتیم، گفت: ماشین سازی، پیکان و نفت مسجدسلیمان که فردا با آنها بازی داریم، از مهاجمان خوبی برخوردار هستند و تقریبا پا به پای ما آمده‌اند تا با ما بجنگند و قرار نیست کار راحتی داشته باشیم. البته به رقیبمان احترام می‌گذاریم ولی تنها موردی که برای ما اهمیت دارد، برد و سه امتیاز بازی است و در واقع، محکوم به برتری هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: ایمان دارم خوش شانسی و بخت هم به ما رو می‌کند و انگیزه، خواسته و تلاشی که قبلا انجام دادیم ولی نتیجه نداده است، این بار جواب دهد و بتوانیم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز