خبرگزاری کار ایران

خرمدل وارد گود شد

مشکلات مالی پارسی‌ها پایان می‌یابد؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۰۱

بهرام رضاییان و سیروس پورموسوی مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی جم به اتفاق محمدنوری کاپیتان تیم با ایرج خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز بهرام رضاییان و سیروس پورموسوی مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی جم به اتفاق محمدنوری کاپیتان تیم و رحیم خطیب دریک نشست صمیمی با ایرج خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دیدار کردند.

دراین دیدار دوستانه  خرمدل ضمن تقدیر و تشکر  از استاندار بوشهرو دکتر احمدی نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی و تلاش های صورت گرفته ایشان در جهت کمک به تیم افزود در طی چند روز آینده بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت  میگرددخوش آمدگویی به پورموسوی و تمجید از عملکرد فنی تیم پارس جنوبی به تشریح مشکلات گذشته و راهکارهای موجود برای ایجاد شرایط پایدار در اداره تیم صحبت کرد و از حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم پارس جم سخن گفت.

همچنین دراین نشست بهرام رضاییان درباره موانع پیش روی تیم در ادامه مسابقات گزارشی ارائه کرد.

در این نشست صمیمی که نزدیک به دوساعت به طول انجامید سیدسیروس پور موسوی سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز خرسندی از اینکه خرمدل نگاهی فوتبالی دارد و مسائل تیم را به طور دقیق پیگیراست برگزاری این جلسه دوستانه را به فال نیک برای برطرف شدن مشکلات مالی گرفت .

درپایان جلسه پس از تقدیر و تشکر خطیب سرپرست پارس جنوبی جم از توجه و حمایت ایرج خرمدل و اشاره به اهمیت بقا این تیم درلیگ برتربرای هواداران جمی محمد نوری به عنوان کاپیتان درباره برخی مشکلات صحبت کرد و افزود که درسایه حمایت های مدیریتی و مالی بازیکنان هم قسم شده اند تا سهمیه پارس جنوبی جم را درلیگ برتر حفظ کرده تا باعث شادی مردم جنوب استان بوشهر شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز