خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها با مربی محبوب‌شان چه می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۲۰

استراماچونی در نیم‌فصل اول سرمربی استقلال بود و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد.

به گزارش ایلنا،باشگاه استقلال به منظور درآمدزایی با چند شرکت تولید مواد غذایی و پوشاک به توافق رسیده تا آنها محصولات‌شان را با برند و تبلیغات این باشگاه به بازار عرضه کنند.

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال هم روی صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از هواداران خواسته از این شرکت‌ها در بازار حمایت کنند؛ بعد می‌دانید چه اتفاقی رخ داده؟ بیش از یکصد هزار استقلالی مطلقا بی‌اعتنا به مضمون پیام آقای مدیرعامل، با هشتگ «استراماچونی را برگردانید» خواهان بازگشت سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تیم محبوب‌شان شده‌اند. دویست هزار کامنت که لحظه به لحظه هم بر تعدادش افزوده می‌شود.

آندرا استراماچونی در نیم‌فصل اول سرمربی استقلال بود و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد. او بعد از 13 بازی به دلیل پرداخت نامنظم دستمزش از ایران رفت و قراردادش با استقلال را به طور یکطرفه فسخ کرد. پس از آن موج بزرگی از تلاش‌ها برای بازگردادند استراماچونی شکل گرفت؛ تا جایی که حتی سفیر ایران در ایتالیا هم با او ملاقات کرد، اما استراماچونی برنگشت. او در تصمیمش چنان راسخ بود که حتی برای سه بازی منتهی به تعطیلات نیم‌فصل هم روی نیمکت استقلال نماند و آبی‌ها با از دست دادن پنج امتیاز در همان سه مسابقه، شروع به دور شدن از صدر کردند.

مجموعه این مسایل نشان می‌دهد استراماچونی به هر دلیل، مایل نبود و نیست به ایران برگردد، اما بخشی از هواداران استقلال همچنان در هوای او نفس می‌کشند؛ آنقدر که ارسال هزاران پیام برای استرا در شب دعوت از او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مجری این کانال ورزشی را شوکه کرد. حالا هم شاهد هجوم دویست هزار نفری به صفحه مدیرعامل استقلال هستیم. فقط عیب کار می‌دانید کجاست؟ اینجا که استقلال الان سرمربی دارد و سرمربی‌اش هم در کشاکش رقابت بر سر کسب سهمیه، قهرمانی جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان محتاج حمایت است. وقتی این همه آدم یکسره و یکصدا نام مربی قبلی را فریاد می‌کنند، مربی فعلی با کدام توان روحی باید به مبارزه ادامه بدهد؟ آیا مجیدی با این شرایط قادر به حفظ تمرکزش خواهد بود؟ 

فارغ از اینکه مجیدی در مسابقات باقیمانده فصل چه نتایجی می‌گیرد، حقیقت تلخ در مورد او این است که جانشینی‌اش با استراماچونی یک شکست از قبل اعلام‌شده بود. او حتی اگر استقلال را قهرمان هم می‌کرد، از نظر مردم کار اصلی را استرا انجام داده بود؛ چه برسد به حالا که استقلال بد نتیجه می‌گیرد و فرهاد به هدر دادن میراث ایتالیایی متهم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز