خبرگزاری کار ایران

چاهی که پر نمی‌شود؛

دلخوری یحیی از مشکلات مالی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۵۲

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از مشکلات این باشگاه به شدت دلخور است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در سال های اخیر مشکلات اقتصادی زیادی را پشت سر گذاشته که دستکم در یک سال گذشته منجر به جدایی دو سرمربی موفق این تیم یعنی برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون شد که تاکنون دستمزد خود را هم دریافت نکرده اند. اما با حضور مربی ایرانی یعنی یحیی گل محمدی هم باشگاه نتوانست به وعده های خود عمل کند و حالا فارغ از حقوق او، رضایت نامه اش هم پرداخت نشده است.

 

گل محمدی که پیش تر از هم از این موضوع گلایه کرده بود، در گفتگوی جدیدش گفته است: جلسه برای هماهنگی‌ها جهت برپایی جشن پوکر بود. همچنین بحث‌هایی در خصوص مسائل مالی مطرح شد. با توجه به حکمی که وکیل برانکو گرفته باشگاه پرسپولیس شدیداً تحت فشار است و در تلاش است تا این پول بزرگ را به برانکو بدهد که عملاً باشگاه باید همه پول موجود را به برانکو بدهد.

 

وی همچنین افزود: باشگاه 75 درصد را پرداخته و باید 25 درصد دیگر را بپردازد اما جدا از این مسأله باید با بازیکنان تمدید کرده و بعد از آن بازیکن جدید هم بگیرد و کارهای دیگر که بسیار برای ما مهم و ضروری است.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین در بخش دیگری از حرف های خود بدهی های پرسپولیس را به چاهی عمیق تشبیه کرده است: آقای رسول‌پناه شبانه روز در حال تلاش است و واقعاً برای حل مشکلات وقت صرف می‌کنند و انصافاً خیلی هم زحمت کشیده و در حال تلاشند اما بدهی‌های باشگاه ما که از گذشته هم باقی مانده مثل یک چاه است که هر چه می‌خواهید پرش کنید باز هم نمی‌شود. با این حال من با تلاشی که سرپرست باشگاه و اعضای هیأت مدیره متحمل شده‌اند خیلی امیدوارم که مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز