خبرگزاری کار ایران

خیلی وقت است که پیراهن بازیکنان گلی نمی‌شود

علی کریمی: مجیدی در بدترین شرایط ممکن آمد/ هیچ صحبتی با باشگاه درباره تمدید قرارداد نداشته ام/ قلعه نویی در مربیگری ثابت شده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۷۳

هافبک استقلال پس از مدتها سکوت در خصوص مسائل مختلف پاسخگوی سوالات بود.

علی کریمی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل پارس جنوبی جم گفت: بازی مهمی را بردیم و بازی خوبی انجام دادیم و همه بچه‌ها زحمت کشیدند یا اینکه خیلی موقعیت خوب داشتیم مخصوصا روی ضد حملات توانستیم بازی را ببریم و روی زحمات بچه‌ها و کادرفنی سه امتیاز را گرفتیم.

کریمی در واکنش به اظهارات یکی از  پیشکسوتان استقلال  که گفته بود پیراهن بازیکنان باید گِلی شود، گفت: چه زمانی که در سپاهان یا کرواسی یا دو سال در استقلال یک زمان‌هایی نسبتا به روزهایی که آماده‌تر هستم چه روزی که آمادگی پایین هم داشته باشم صد در صد تلاشم را گذاشته‌ام و تمام توانم را گذاشتم تا برای تیمم مثمرثمر باشم.  خیلی وقت است که پیراهن بازیکنان گلی نمی‌شود چرا که کیفیت چمن‌ها بالا رفته و دیگر کسی گلی نمی‌شود. با توجه به سیستم جدید GPS مشخص است که بازیکنان چقدر تلاش می‌کنند و همه چیز کاملا واضح است. جای گلی یا زخمی شدن امروزه اعداد صحبت می‌کنند.

کریمی درخصوص اینکه شایعه شده بود با فرهاد مجیدی اختلاف دارد، گفت: فرهاد مجیدی همیشه یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال است که در بدترین شرایط ممکن آمده و سرمربیگری را قبول کرده است و مسئولیت سنگینی بر دوش اوست. تمام بچه‌ها هم ایشان را دوست داریم و هم به ایشان اعتماد داریم. سعی‌ می‌کنیم کمک حال ایشان باشیم چون بعد از چند ماهی که در فصل گذشته سرمربی ما بودند کم تجربه بودند. در این شرایط سعی داریم که کمک کنیم و در بازی‌های آینده موفق باشند.

وی ادامه داد:این حرف‌ها برای من خنده دار است که من با ایشان مشکل داشتم و مطرح کردن آن به هیچ وجه درست نیست. حضورم در باشگاه به دلیل دریافت نامه مالیاتی بوده و درست است که از باشگاه طلب هم دارم اما حضور در باشگاه برای دریافت نامه دانشگاه و مالیات بوده و شایعه درست می‌کنند تا تمرکز تیم را بهم بریزند.

هافبک آبی پوشان درباره وضعیت ادامه همکاری با تیم استقلال همچنین گفت: قراردادم با استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و چند بازی تا آخر فصل باقی مانده است. در حال حاضر هیچ صحبتی با باشگاه درباره تمدید قرارداد نشده است و قسمت زیادی از طلب فصل‌‌مان باقی مانده است و در پایان بازی‌ها می‌بینم که شرایط چگونه است. بازی کردن برای استقلال برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است و من هم این افتخار را دارم.

علی کریمی درباره رویارویی با سپاهان اصفهان، تیم سابقش در هفته بیست و هفتم گفت: همه می‌دانند سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت. با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر است شرایط برای آنها در تهران راحت‌تر است. قطعا سپاهان با امیر قلعه نویی تیم قوی و زهرداری است و سه امتیاز این بازی برای هردو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و امیدوارم که پیش از این بازی هم شرایط آقای قلعه نویی بهبود پیدا کند، ایشان در مربیگری‌ فردی ثابت شده هستند و امیدوارم که از بیمارستان مرخص شوند.

کریمی در پایان خطاب به هواداران گفت: دوست دارم در پایان از هواداران تشکر کنم که همیشه حمایت کرده‌اند و پشت تیم بوده‌اند. در این مدت واقعا تحمل کردند و امیدوارم که در آینده و بازی‌های آخر فصل بتوانیم یک مقدار آنها را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز