خبرگزاری کار ایران

سعید آذری:

داور بازی با بازیکنان مثل برده رفتار کرد/ نکونام به هیچ وجه قصد نداشت تا بازیکنان را از بازی بیرون بکشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۳۵

سعید آذری نسبت به داوری بازی فولاد خوزستان و نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،  سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگویی رادیویی نسبت به عملکرد داور بسیار ناراحت بود و اعلام داشت که فولاد شکایت‌نامه کتبی به کمیته انضباطی انجام داده است.

آذری درخصوص اینکه درجایی گفته بوده است"وزیر با وزیر و سفیر با سفیر" و حالا با توجه به این مثال نباید به داور مسابقه انتقادی داشته باشد درباره نحوه قضاوت اکرمی داور مسابقه گفت: شما نمی‌خواهد وزیر با وزیر و سفیر با سفیر را به من یاد بدهید. آقای اکرمی داور مسابقه نسبت به عملکرد و تصمیماتی که گرفته اشتباه کرده است و اگر شما دقت نظر داشته باشید می‌بینید که در ارتباط با مسائل داوری با توجه به اظهار نظرات تمام کارشناسان، ایشان مرتکب قضاوت اشتباه شدند و شما همه آن صحنه‌ها را دیدید. پس لازم نیست که بگویم اکرمی چه اشتباهی را مرتکب شده است. اکرمی در زمین مسابقه رفتار مدیریتی نداشت و با بچه‌های ما به حالت ارباب‌ورعیتی و یا بهتر بگویم مثل برده‌ها رفتار می‌کرد.

 آذری در ادامه افزود: برای مثال زمانی که او قصد داشت بازیکن ما را اخراج کند، پریرا کاپیتان ما به سمت او می‌رود اما وی با پشت دستش به او اشاره می‌کند که نزدیک من نشو. این‌همه تکبر برای چی؟ شما حتی یک لبخند از ایشان نمی‌بینید. ضمن اینکه او سه تا چهار اشتباه فاحش کرده است که کارشناسان روی آن نظر دادند و بنده درباره تصمیمات او چیزی نگفتم و نخواهم گفت وهمکاران ایشان کاملاً اشتباهاتش را در برنامه مشخص کردند و دقیقاً مدیریت او در کل مسابقه حرف‌وحدیث داشت. یعنی هر سوتی که او زد نیمکت نساجی 5 نفری حمله‌ور می‌شدند و دادوبیداد کردند و او را تحت تأثیر قراردادند. حالا یا اشتباه سهوی انجام داده و یا تمرکزش برهم‌خورده و با اخراجی بازیکن تیم ما بازی را واگذار کردیم.

مدیرعامل فولاد و درباره اینکه آیا این باشگاه نسبت به عملکرد قضاوت شکایت کتبی انجام می‌دهد اظهار داشت: بله ما شکایت کتبی را تنظیم کردیم و به کمیته انضباطی انجام دادیم. پول آن را هم به‌حساب ریختیم تا شکایت ما رسیدگی شود.

وی درباره اینکه آیا آقای نکونام بعد از ضربه پنالتی قصد بیرون آوردن تیم را داشته است تأکید داشت: خیر، چنین موضوع صحت ندارد و بعد از ضربه پنالتی نکونام بازیکنان را فراخواند تا در صورت گل شدن پنالتی بچه‌ها چه تاکتیکی را به کار ببرند و بازیکنان نیز گلویی تازه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز